• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 19.04.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome transporditöötajad kardavad Balti riike

«Vene autotransiit suundub lähiajal osaliselt Eestisse, sest Soome näitas ennast ebastabiilse riigina, kus ametiühingud võivad ettevõtjaid kahjustada,» kommenteeris kaheksa päeva kestnud boikotti reedel Vene autovedajate assotsiatsiooni osakonnajuhataja Vladimir Donskoi. «Mitmepäevane boikott pole 10tunnine hoiatusstreik,» lausus Donskoi. «Vene kaubatellijad ei saa enam riskida nii suure kahjuga.»
Teede- ja sideministeeriumi osakonnajuhataja Alar Ehasalu ütles, et Eesti suudaks teenindada päevas praeguse 100 Vene veoki asemel kuni 600.
Eesti rahvusvaheliste autovedajate assotsiatsiooni juht Toivo Kuldkepp ütles, et Venemaa transpordifirmade autovedude suurendamine Eesti kaudu vähendaks ka kohalike autovedajate kulutusi, sest Eesti firmad saaksid siis ka rohkem tasuta veolubasid Venemaale.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eelmise nädala lõpul taotlesid Soome transpordiministeeriumi ametnikud Moskvas kompromissi veolubade jaotamiseks Soome ja Vene autovedajate vahel. Soome transporditöötajate ametiühing alustas 8. aprillil Venemaa veokite vastast boikotti, sest 80% Vene vedusid on madala hinna ja soomlastele kahjulike tehniliste nõudmiste tõttu läinud Vene autovedajate kätte.
Autor: ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele