• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 24.05.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ETV reklaami hind peab olema teistest kõrgem

Eesti Televisiooni (ETV) reklaamiosakonna juhataja Rivo Saarna ütles, et ringhäälingunõukogu nõustus reedel ETV esitatud reklaami hinnakirjaga ja sellel nädalal algab aktiivne reklaamilepingute sõlmimine.
«Loodame aasta lõpuks saada reklaamist juurde 25--30 miljonit krooni,» lausus Saarna. ETV peadirektori Toomas Lepa hinnangul on puudujääk eelarves 38 miljonit krooni.
ETV reklaamisekundi baashind on vaid mõne krooni võrra kõrgem eratelekanalite baashinnast, reklaami hind tõuseb aga vastavalt saadete vaadatavuse näitajale, nn GRP-sekundile. Kui Aktuaalse Kaamera vaadatavus vastab 15 GRP-le, tuleb sinna müüa reklaami hinnaga 510 krooni sekund. Pooleminutiline reklaamklipp Aktuaalse Kaamera ees maksab nende arvude alusel 15 300 krooni käibemaksuta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Reklaamiagentuuri Media House tegevdirektor Primo Annus ütles Sõnumilehele, et vaatamata reklaami hinna tõstmisele on temal teada kaks juhtumit, kus ETV on pakkunud klientidele hinnakirjas ettenähtust suuremat soodustust. Kuna ETV programm on tervikuna nõrk, müüb ta reklaami hinnakirjast odavamalt, lisas Annus.
Ringhäälingunõukogu pidi ETV reklaami hinnakirja kinnitama juba reedel, kuid nõukogu liikme Andres Herkeli sõnul tehti dokumenti palju redaktsioonilisi parandusi ja lõplik otsustamine lükati tänasele.
Reklaamiagentuuri Idea AD juht Mark Eikner ütles, et seni pole ükski nende klient kommertstelejaamadega sõlmitud lepinguid ETV kasuks ümber muutnud. «Kliendid pole lihtsalt kavandanud ühtegi kampaaniat riigitelevisioonis, kuid huvi on juba ilmutatud,» lausus Eikner.
ETV juhatuse otsus hakata majandusraskuste tõttu taas reklaami näitama tekitas pahameele eratelekanalite juhtide hulgas, kes jõudsid avalik-õiguslikule televisioonile maksta 8 miljonit krooni reklaamist loobumise tasu aprillis. Eratelekanalite juhid soovivad seda raha tagasi saada, käsitledes seda ettemaksuna. ETV peadirektori Toomas Lepa väitel pole see ettemaks ning ka ringhäälingunõukogu on reklaami mittenäitamise lepingust loobumise tunnistanud õiguspädevaks.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 24 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele