10. jaanuar 2000 kell 22:00

Kuidas prognoosida nõudlust tarbijamängude puhul?

1. Kampaania jooksul sisestatakse krõpsupakkidesse kindel arv võidukuponge.

2. Mängutehnika järgi, kus iga kupongiga võita võib, arvutatakse matemaatiline tõenäosus, kui suureks võitjate arv võib kujuneda.

Esimesel juhul on lihtne vajalikud auhinnad õigetes kogustes valmis tellida ning hiljem jääb ainult nende kättetoimetamine võitjaile. Sellise kampaania korral võib probleemiks kujuneda see, et tellides auhinnad 100 protsendile võitjatele, jääb neid hiljem üle. Meie kogemuse järgi on auhindade väljavõtmise intensiivsus 80--85%.

Teise variandi puhul võib aga tõenäosus alt vedada ja võitjaid olla rohkem või vähem, kui esialgselt arvestatud. Sellise kampaania korraldamisel tuleb tellida auhindu natukene rohkem, kui tegelikuks vajaduseks arvestatud, ja kindlasti leppida kokku auhindade tootjaga lisakogus(t)e tellimise võimalus(t)es.

Auhindade kättetoimetamisel oleme oma võitjatele püüdnud pakkuda mitmesuguseid lahendusi. Kuna meil on olemas oma laialiveo võrk üle Eesti, siis mõni kord oleme saanud kasutada oma müügiesindajate abi. Enamik võite aga on inimesteni jõudnud Eesti Posti vahendusel.

Samuti oleme alati pakkunud inimestele, kes ei malda postiga oma auhinda oodata, kiirema võimalusena ise meie esindustesse auhinnale järele tulla.

Kui auhinnamängu võitjale pole mingil põhjusel selge, kuidas ja millal ta auhinna kätte saab, siis kindlasti kõige parem lahendus on korraldajafirmaga ise ühendust võtta ja olukorda selgitada.

Autor: Ingrid Maiste

Hetkel kuum