• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,33%44 939,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,33%44 939,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • 05.12.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aeg on bensiini hinda langetada

Viimaste päevadega on dollar läbinud suure languse 17,70 kroonini, mis on tippkurssidest rohkem kui kroon allapoole. Just dollari tippkursi ajal kehtestasid meie kütusemüüjad bensiinile tipphinna (bensiin 95 ? 10.50). Nüüd oleks aeg bensiini hinda langetada, seda enam, et ka toornafta hind on läinud langusse. Jaehinna tõstmist on kütusefirmad põhjendanud alati dollari kursi ja nafta maailmaturu hinnaga ? ent nüüd annavad kaks miinust kütusefirmade meelest kokku plussi.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele