• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,68
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,68
  • 11.04.01, 12:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Pank: inflatsiooni haripunkt on veel ees

Eesti Panga hinnangul on inflatsiooni haripunkt sel aastal veel ees, kuigi märtsis oli inflatsioon veebruariga võrreldes väiksem.
?Euroalal on inflatsiooni kiirenemise haripunkt möödas, Eestis aga veel mitte. Kardame seda, et hoolimata väiksemast inflatsioonist märtsis sirgjoonelist inflatsiooni alanemist veel ei ole,? ütles keskpanga majanduspoliitika allosakonna juhataja Andres Saarniit.
Inflatsiooni kiirenemine algas eelmisel aastal eeldatust hiljem ning aasta keskmine tarbijahinna tõus (4%) ei kajasta piisavalt olukorda viimastel kuudel, tõdeb keskpank rahapoliitilises ülevaates. Inflatsioonitempo kiirenes 2001. aasta algul jätkuvalt, ulatudes veebruaris juba 6,1 protsendini.
Hinnakasvu kiirenemist veab ka lähiajal suletud sektor, sealhulgas reguleeritavad hinnad, kus kasv näiteks jaanuaris ligines 10 protsendile. Tarbijahinna osas prognoosib Eesti Pank suhteliselt kiire hinnakasvu jätkumist vähemalt suveni. ?Teine poolaasta tuleb aga ilmselt väga erinev esimesest,? ennustas Saarniit. Sellele vaatamata kujuneb 2001. aasta keskmine inflatsioonitempo kõrgemaks kui eelmisel aastal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele