• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,24%39 715,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,24%39 715,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 04.10.01, 15:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hetkel toimuval online-foorumil arutlusel: mis on Eesti märk?

ES Turu-uuringute online-foorumil arutleb hetkel Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse Eesti mainekujundamise projektijuht Evelin Int Lambot osalejatega teemal: kas Eestis on olemas selliseid tooteid või teenuseid, mis võiksid olla igati väärikaks Eesti märgiks.
'Riigi ja ettevõtete suhted maailmas on muutumas - riigid keskenduvad üha enam rahvuslusele, globaalsed ettevõtted aga ignoreerivad seda,' kirjutab Int Lambot foorumi sissejuhatuses.
Rahvusriigid kasutavad oma suhtluses aina rohkem äriretoorikat - räägivad eesmärkidest seoses majanduskasvu, hariduse, tervishoiuga. Ettevõtted aga rõhutavad oma rolli seoses sotsiaalsete lisaväärtuste loomisega töötajaile ning kõnelevad heategevusest.
Veel mõni aeg tagasi domineerisid riigid ettevõtete üle, kuid tänapäeval on olukord muutunud - 100st suurimast maailma majandusüksusest moodustavad ettevõtted 46. Tänapäeval on paljude toodete ja teenuste brandid, nagu sakslaste Mercedese, soomlaste Nokia või jaapanlaste Sony, on kujunenud riikide imago kandjaiks või komponentideks. Kas ka Eestil on selline toode välja pakkuda?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Foorum toimub <#aadressil=http://www.turu-uuringute.ee/>

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele