Jaanuariga võrreldes möödus küünlakuu tarbeautode müüjatele kesisemalt, sest müüdi 16 sõidukit vähem kui möödunud kuul, kokku 185 uut masinat.
Tulemus jääb kolme võrra alla möödunud aastase keskmisele müügile (188 autot kuus).
Juhtohjad haaras enda kätte Citroen. Kuu kontosse laekus igati korralik tulemus, 34 müüdud uut sõidukit. Sellest enamus ehk 29 olid alla 4m3 kaubaruumiga väikekaubikud.
Veho Eesti müügijuht Urmas Sild arvas, et müügiedule aitas kaasa käimasolev kampaania. Enamiku autosid ostsid firmad üksikult, suurim tehing koosnes neljas Citroen Berlingost.
Teise koha hõivas Ford, seda suuresti tänu suure kaubaruumiga kaubikutele, mida suutis Info Auto müüa 19. Info Auto turundusjuhi Tiit Lillipuu sõnul oli tegu Ford Transit marki bussidega, mida ostsid ettevõtted. Suuri hankeid ei tehtud,
Kolmandale kohale kukkus möödunud kuu üks liidritest, Peugeot. Ette oli Kommest Autol näidata kolmandiku võrra kehvem tulemus kui kuu aega tagasi. 33 auto asemel leidis omaniku veebruaris 22 masinat.
Üldist tabelit jäi juhtima Peugeot, mille kontosse on kogunenud 55 tarbesõidukit. Hõbedase pjedestaalikoha haaras veebruari hea müügiga enda valdusse Citroen 50 tarbesõidukiga. Sellest jääb üheksa autoga maha Ford.
Põhjalikum ülevaade tarbeautode müügist ilmub homses transpordi rubriigis.