• OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • 25.03.02, 13:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ELiga ühinedes kaovad "Eelista eestimaist" ja "Made in Estonia"

Euroopa Liiduga ühinemise järel ei tohi enam reklaamida toodetes eestimaisust, lausus Eesti konjunktuuriinstituudi direktor Marje Josing.
Josingu sõnul on probleem selles, et Euroopa Liidu liikmesriigi tootja või töötleja ei tohi reklaamida oma tooteid viisil a la ostke Prantsuse õunu või ostke Saksa liha.
Eesti kontekstis tähendaks see seda, et üldreeglitega kipuks vastuollu minema sellised väljendid nagu 'Eelista eestimaist' või 'Head Eesti asjad' või 'Tunnustatud Eesti maitse.' Rääkimata sildikesest 'Made in Estonia'.
'Mida aga Euroopas tunnustatakse - see on mitte riigi, vaid antud regiooni seose kaubamärkidega reklaamimine,' lausus Josing viidates mozarella juustu näitele. 'Eestis võiks siis olla tallinna kilud, seda tohiks promoda,' lisas ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele