• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,55%39 591,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 225−0,55%39 591,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 11.04.02, 12:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aeroflot saab Venemaal konkurendi

Venemaal võib tekkida uus lennukompanii, mis jääb vedude mahult alla vaid Aeroflotile ja Sibirile, kirjutab Vedomosti.
Nagu ajalehele sai teatavaks, ostsid Tjumenaviatransi TAT aktsionärid 49,6% Domodedovo Avialinija DAL aktsiatest.
TATi poolel oli tehingu organiseerija kompanii järelvalvenõukogu esimehe asetäitja ja ühe finantskompanii peadirektor Dmitri Kopjov. Kopjovi sõnul osteti aktsiad maksuvabadelt firmadelt, tehingule lähedalseisev isik nimetas Vedomostile ka tegeliku müüja nime, kuid mõlemad mehed keeldusid seda kinnitamast.
DALi aktsiad müüdi lennukompanii töötajatele riigi poolt 2,5 mln dollari eest, äsja hindas investeerimiskompanii Aton analüütik Jelena Sahnova kompanii väärtuseks vähemalt 29 mln dollarit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Praegu vaidlustab riik 50% aktsiate müüki, sest 2001. aasta algul levitati ostuvõimalust üksnes kompanii töötajate seas, kuid need osteti kohe maksuvabade firmade poolt kokku. Riigivaraameti töötaja ütles Vedomostile sellega seoses, et TAT aktsionärid 'ostsid suure peavalu'.
2002. aasta kahe esimese kuu tulemuste järgi oli TAT Vene lennukompaniidest neljandal, DAL kuuendal kohal. Kokku vedasid nad kahe kuuga 214 000 inimest. Rohkem kliente on kokku ainult Aeroflotil ja Sibiril (koos allaneelatud Vnukovo Avialinijaga).
Jelena Sahnova peab tehingut TAT jaoks suurepäraseks, Kopjov ütles Vedomostile, et juhul kui kompaniid ühendavad lennukipargi ja liinid, tekib väga tugev lennukompanii, mis jääb alla vaid Aeroflotile.
<#Vedomosti=http://www.vedomosti.ru/stories/2002/04/11-55-03.html>

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele