• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 04.06.02, 11:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riigimetsakeskus kutsub inimesi tuleohtlikku metsa

Ajal, mil pooled Eesti metsadest on arvatud tuleohtlikkuse kõrgemaisse klassi, kutsub Riigimetsa majandamise keskus inimesi reklaamidega metsa.
RMK kutsub inimesi metsa välireklaamidega, mis on paigutatud näiteks suuremate maanteede ja tänavate äärde. Üks RMK reklaamisloganitest on: 'Tule metsa. Vaikselt'.
RMK avalike avalike suhete juht Olavi Paide ütles, et osa reklaamidest on suunatud sellele, et suurendada inimeste teadlikkust metsas käitusmise suhtes, seejuures teadvustada tuleohtu. 'Oleme neil päevil arutanud ka, kas suurendada tuleohust teavitavate reklaamide hulka ja ilmselt seda ka teeme,' rääkis Paide. 'Ka plaanime panna tuleohtlikkuse eest hoiatavaid silte metsaservadesse.'
RMK reklaamikulutused sel aastal on kokku 1,5 miljonit krooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele