Ajal, mil pooled Eesti metsadest on arvatud tuleohtlikkuse kõrgemaisse klassi, kutsub Riigimetsa majandamise keskus inimesi reklaamidega metsa.
RMK kutsub inimesi metsa välireklaamidega, mis on paigutatud näiteks suuremate maanteede ja tänavate äärde. Üks RMK reklaamisloganitest on: 'Tule metsa. Vaikselt'.
RMK avalike avalike suhete juht Olavi Paide ütles, et osa reklaamidest on suunatud sellele, et suurendada inimeste teadlikkust metsas käitusmise suhtes, seejuures teadvustada tuleohtu. 'Oleme neil päevil arutanud ka, kas suurendada tuleohust teavitavate reklaamide hulka ja ilmselt seda ka teeme,' rääkis Paide. 'Ka plaanime panna tuleohtlikkuse eest hoiatavaid silte metsaservadesse.'
RMK reklaamikulutused sel aastal on kokku 1,5 miljonit krooni.