• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    EPL: Võltskaup paneb Eesti firmasid patenti soetama

    Kaitsmaks oma toodangut välismaise võltskauba ees, on Eesti kondiitri- ning piimatööstused sunnitud muutma logo või taotlema geograafilist patenti.

    ?Meile on taotlusi esitanud mitmed õiguse valdajad ? Kalev, Saaremaa Liha- ja Piimatööstus, Tallinna Karastusjoogid, Võru Juust ja paljud teised, kokku üle viiekümne taotluse,? ütles tolliameti kontrollitalituse juhataja Urmas Järg. ?Ettevõtted soovivad, et nende autoriõigused oleksid tagatud. Meie ülesanne on pidada rikkumiskahtlusega kaubad kinni, mille järel annab õiguse valdaja rikkumisele oma hinnangu. Selgub, kas ta soovib õigusi konkreetsel juhul kaitsta või ei,? lisas ta.
    Järgi sõnul on kõikidele tolli avastatud autoriõiguste rikkumistele eelnenud ettevõtte kui õiguste valdaja taotlus.
    Suvel kontrollis tarbijakaitseamet Tallinnas Nõmmel ja keskturul juustu kvaliteeti. Leedu päritolu juustu müüdi Saaremaa, Saare ning Atleet Saaremaa nime all, mistõttu müüjad said tuhandekroonised rahatrahvid, kirjutab Eesti Päevaleht.
    Saaremaa Liha- ja Piimatööstuse direktori Ahti Viilupi sõnul on Saaremaa juustul geograafiline patent. ?Saaremaa juustu võib toota ainult Saaremaal. Seda võib ka keegi teine toota, kuid ainult Saaremaal,? ütles ta.
    Alates eelmisest nädalast on Epiima toodetel uus logo, kollaste juustega piiga asendatakse võilillega. ?Meie närvilisel juustuturul püütakse turustada tuntud kaubamärkide abil. Kuna meie tarbijakaitse ja kõlvatu konkurentsi regulatsioon on liiga liberaalne, siis müüakse Leedu ja Poola juustu Eesti juustu pähe,? ütles Epiima juhatuse esimees Jaanus Murakas.
    ASi Kalev suhtekorraldusjuht Ruth Roht ütles, et Kalev esitas tollile avalduse juba aprillis. ?Lähtudes intellektuaalset omandit rikkuva kauba sisse- ja väljaveo tõkestamise seadusest palus Kalev tolliametil rakendada meetmeid meie kaubamärgiõiguste rikkumiste ennetamiseks ning pidada kinni intellektuaalset omandit rikkuv kaup. Tolliamet rahuldas meie taotluse,? ütles Roht.
    Kalevi komme võltsitakse nimede all Karakum, Anneke, Oravake, Barbariss, Linnupiim, Merekivid jt.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
PayPal lükkas Pinteresti ostujutud ümber
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
Soome president kohtub reedel Putiniga
Pärast Soome presidendi Sauli Niinistö tänast kohtumist NATO peasekretäri Jens Stoltenbergiga andis presidendi kantselei teada, et reedel kohtub Niinistö Moskvas Venemaa presidendi Vladimir Putiniga.
Pärast Soome presidendi Sauli Niinistö tänast kohtumist NATO peasekretäri Jens Stoltenbergiga andis presidendi kantselei teada, et reedel kohtub Niinistö Moskvas Venemaa presidendi Vladimir Putiniga.
Reklaamiagentuuride TOPi võitja: eelmise aasta eesmärk oli püsimajäämine
Vaatamata sellele, et eelmine aasta oli reklaamiagentuur Tanki jaoks täis katsumusi ning vajati ka riigiabi, platseerus ettevõte aasta edukaimate reklaamiagentuuride pingereas esikohale.
Vaatamata sellele, et eelmine aasta oli reklaamiagentuur Tanki jaoks täis katsumusi ning vajati ka riigiabi, platseerus ettevõte aasta edukaimate reklaamiagentuuride pingereas esikohale.