• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 10.12.02, 00:00

Meediakanalitest kallim televisioon

Reklaamikampaania meediavalik tuleb lähtuda eelkõige sellest mida me soovime saavutada ja kuidas me mõõdame selle edukust.
Reklaamikampaania ettevalmistamine ja planeerimine on tähtsad, selle planeerimine ei hakka hetkest ?meil on vaja müüa oma toodet, teeme reklaami?, vaid pigem ?mida me soovime saavutada ja mis on parim viis selleni jõudmiseks ning kuidas me mõõdame selle edukust.?
Meediakanali valikul saab määravaks ka hinnatase ja millised on loomingulise meeskonnale seatud tingimused. Kõige kallim on TV ja kõige soodsam otsepost. TVle järgneb outdoor, siis printreklaam, raadio-kino, ja siis bännerreklaam, ja rea lõpetab otsepost. Keskmist hinda on väga raske öelda, kuna printreklaami puhul oleneb see reklaami suurusest, TV ja raadio puhul kellaajast ja klipi pikkusest, outdoori puhul pillarite arvust ja ajast, kui kaua nad üleval on, kinos reeglina makstakse parast vastavalt saali täituvusele.
Loomulikult saab meediaagentuuri kaudu suuri soodustusi, seda just mahu pealt, eriti kui veel osatakse öelda reklaamimahud kogu aastaks. Paljud firmad suhtlevad ka otse reklaamipakkujate ajalehtede- TV- ja raadiojaamadega, saades soodustusi. Suured firmad kasutavad ikka meediaagentuure.
Meediakanalite valik, kus reklaamida oma tooteid, hinnasoodustusi, või lihtsalt kinnistada oma brändi, on lai, ja siin väike spikker, mis on plussid ja miinused.
Autor: Pilkku Aasma

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.07.24, 12:25
30 aastat zombi-majandust: Jaapani valuutakriis kogub hoogu
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele