• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Meediakanalitest kallim televisioon

    Reklaamikampaania meediavalik tuleb lähtuda eelkõige sellest mida me soovime saavutada ja kuidas me mõõdame selle edukust.
    Reklaamikampaania ettevalmistamine ja planeerimine on tähtsad, selle planeerimine ei hakka hetkest ?meil on vaja müüa oma toodet, teeme reklaami?, vaid pigem ?mida me soovime saavutada ja mis on parim viis selleni jõudmiseks ning kuidas me mõõdame selle edukust.?
    Meediakanali valikul saab määravaks ka hinnatase ja millised on loomingulise meeskonnale seatud tingimused. Kõige kallim on TV ja kõige soodsam otsepost. TVle järgneb outdoor, siis printreklaam, raadio-kino, ja siis bännerreklaam, ja rea lõpetab otsepost. Keskmist hinda on väga raske öelda, kuna printreklaami puhul oleneb see reklaami suurusest, TV ja raadio puhul kellaajast ja klipi pikkusest, outdoori puhul pillarite arvust ja ajast, kui kaua nad üleval on, kinos reeglina makstakse parast vastavalt saali täituvusele.
    Loomulikult saab meediaagentuuri kaudu suuri soodustusi, seda just mahu pealt, eriti kui veel osatakse öelda reklaamimahud kogu aastaks. Paljud firmad suhtlevad ka otse reklaamipakkujate ajalehtede- TV- ja raadiojaamadega, saades soodustusi. Suured firmad kasutavad ikka meediaagentuure.
    Meediakanalite valik, kus reklaamida oma tooteid, hinnasoodustusi, või lihtsalt kinnistada oma brändi, on lai, ja siin väike spikker, mis on plussid ja miinused.
    Autor: Pilkku Aasma
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Dow ja S&P 500 tõusid uute rekorditeni
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.