• OMX Baltic−0,04%297,54
  • OMX Riga−0,08%890,42
  • OMX Tallinn0,05%2 048,01
  • OMX Vilnius−0,01%1 205,48
  • S&P 5000,4%6 388,64
  • DOW 300,47%44 901,92
  • Nasdaq 0,24%21 108,32
  • FTSE 100−0,2%9 120,31
  • Nikkei 225−0,88%41 456,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,05
  • OMX Baltic−0,04%297,54
  • OMX Riga−0,08%890,42
  • OMX Tallinn0,05%2 048,01
  • OMX Vilnius−0,01%1 205,48
  • S&P 5000,4%6 388,64
  • DOW 300,47%44 901,92
  • Nasdaq 0,24%21 108,32
  • FTSE 100−0,2%9 120,31
  • Nikkei 225−0,88%41 456,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,05
  • 10.12.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediakanalitest kallim televisioon

Reklaamikampaania meediavalik tuleb lähtuda eelkõige sellest mida me soovime saavutada ja kuidas me mõõdame selle edukust.
Reklaamikampaania ettevalmistamine ja planeerimine on tähtsad, selle planeerimine ei hakka hetkest ?meil on vaja müüa oma toodet, teeme reklaami?, vaid pigem ?mida me soovime saavutada ja mis on parim viis selleni jõudmiseks ning kuidas me mõõdame selle edukust.?
Meediakanali valikul saab määravaks ka hinnatase ja millised on loomingulise meeskonnale seatud tingimused. Kõige kallim on TV ja kõige soodsam otsepost. TVle järgneb outdoor, siis printreklaam, raadio-kino, ja siis bännerreklaam, ja rea lõpetab otsepost. Keskmist hinda on väga raske öelda, kuna printreklaami puhul oleneb see reklaami suurusest, TV ja raadio puhul kellaajast ja klipi pikkusest, outdoori puhul pillarite arvust ja ajast, kui kaua nad üleval on, kinos reeglina makstakse parast vastavalt saali täituvusele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loomulikult saab meediaagentuuri kaudu suuri soodustusi, seda just mahu pealt, eriti kui veel osatakse öelda reklaamimahud kogu aastaks. Paljud firmad suhtlevad ka otse reklaamipakkujate ajalehtede- TV- ja raadiojaamadega, saades soodustusi. Suured firmad kasutavad ikka meediaagentuure.
Meediakanalite valik, kus reklaamida oma tooteid, hinnasoodustusi, või lihtsalt kinnistada oma brändi, on lai, ja siin väike spikker, mis on plussid ja miinused.
Autor: Pilkku Aasma

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 21 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele