Tallinna Sadama turundusdirektor Erik Sakkov kutsus Tartu turunduskonverentsil kõiki turundajaid ülesse looma turundajate liitu.
Sakkovi sõnul on liit vajalik selleks, et kõikide turundajate ühisel jõul suunata Eesti turundusmaastikku. Liidu ülesanne oleks vastutata ja kohustus seista selle eest, et riigil ei õnnestuks mõtlematult raha raisata, nagu see juhtus Eesti märgi väljatöötamisel.
?Minule see märk ei meeldi, kuid ma kannan seda, sest muud ei ole,? nentis Sakkov. ?Muidugi veelgi hullem oleks kui hakkaksime tagant järgi olukorda päästma ja teeksime uue märgi,? lisas ta.
Märgi väljatöötamisel üksikut häält ei kuulatud, kuid kui oleks selleks olnud liit, mis ühendab vabariigi helgemaid turundajaid, siis oleks ehk vastuseis õigel ajal olnud tulemuslikum, lausus Sakkov.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Liidu ideed toetas ka EMT turundusjuht Jüri Teemant. Teemanti sõnul on liidu loomisest räägitud juba 1999. aastast, kuid siiani pole kolmest koosolekust kaugemale jõutud.
Konverentsi ettekandeid saad vaadata <#siit=www.adm.ee/konverents>.