• OMX Baltic0,17269,73
  • OMX Riga0,21934,59
  • OMX Tallinn−0,041 752,04
  • OMX Vilnius0,47995,6
  • S&P 500−1,395 588,27
  • DOW 300,5941 198,08
  • Nasdaq −2,7717 996,92
  • FTSE 1000,718 245,45
  • Nikkei 225−2,3640 126,35
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0096,42
  • OMX Baltic0,17269,73
  • OMX Riga0,21934,59
  • OMX Tallinn−0,041 752,04
  • OMX Vilnius0,47995,6
  • S&P 500−1,395 588,27
  • DOW 300,5941 198,08
  • Nasdaq −2,7717 996,92
  • FTSE 1000,718 245,45
  • Nikkei 225−2,3640 126,35
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0096,42
  • 14.11.03, 08:04

EPL: Politsei kontrollib busside ohutust

Tulevast nädalast hakkab politsei eriüksus senisest agaramalt kontrollima reisibusse, sest busside olukord on ekspertide arvates muutunud eluohtlikuks.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi teede- ja raudteeosakonna juhataja Ain Tatteri sõnul on Eesti bussid äärmiselt kehvas tehnilises seisukorras ning kuna siiamaani pole bussiomanikke karistatud, ei ole reisijatevedajad busside tehnilisele olukorrale ka tähelepanu pööranud, kirjutab Eesti Päevaleht.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi andmetel on Eestis 2500 bussi, millest vaid ligi 1000 vastavad kõikidele kehtivatele ohutus- ja keskkonnanõuetele. Ülejäänud 1500 autobussi on vähemalt 15 aastat vanad ja Tatteri hinnangul reisijatele ohtlikud. Eesti busside keskmine vanus on umbes 16 aastat. ?Probleem ongi selles, et reisijate ohutusele ei pöörata erilist tähelepanu ning busside olukord on pehmelt väljendades hull,? lisas Tatter.
Politsei eriüksuse liiklusjärelevalve osakonna ülemkomissari Tõnis Sulu sõnul on peale siledate rehvide probleeme ka busside tulekustutite ja apteekidega.
Ühe põhjusena, miks bussifirmad veokeid piisavalt ei hoolda, toob Tatter välja asjaolu, et politsei karistab sageli vaid bussijuhti ning jätab tegeliku süüdlase karistamata.
Eesti Päevalehele rääkisid eile Tartu bussijaamas seisnud Taisto bussijuhid, et neile võimaldatakse kuus vähemasti üks päev, mil nad saavad bussi põhjalikult remontida. ?Küll aga ei vahetata meie nõudmisel ühtegi rehvi välja, sest ülemused väidavad, et raha pole,? rääkis üks juht.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.07.24, 13:14
Milliseid võimalusi pakub praegu Euroopa investeerimismaastik?
Euroopasse investeerimine pakub ainulaadset võimaluste kooslust – siin ühinevad mitmekesised piirkondlikud turudünaamikad, kompleksne regulatiivne keskkond ja esilekerkivad sektorid, mis meelitavad kogenud investoreid kogu maailmast. Euroopa investeerimismaastiku nüansside mõistmine on edu saavutamiseks kriitilise tähtsusega, leiavad Freedom24 analüütikud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele