Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    SportKa, rullnoka õudusunenägu

    Niisugune mõte ei olegi võib-olla kõige rumalam. Pisikeses autos on kiirendus- ja gravitatsioonijõudude kontrast suurem, auto ise aga tundub hoopis erksam kui suuremad ja võimsamad liigikaaslased. Sestap saab väikeautos kihutamiselamuse kätte juba liikluseeskirjaga lubatud kiirustel, mis kahtlemata suurendab nii enda kui ka kaasliiklejate turvalisust ning rõõmustab ka omaniku rahakotti.
    Välja näeb Ka selline nagu uuemad Fordid kõik, sportlikkust ei reeda temas miski peale tagaspoileri ja 16-tolliste valuvelgede. Muid iseärasusi võrreldes tavalise Ka mudeliga ei paistagi olevat. Varustusse kuulub katuseluuk, pagasiluuki tuleb avada salongis asuvast nupust, elektriliselt reguleeritavatest tahavaatepeeglitest aga paistab kenasti kätte seljataha jäetud autojuhtide nõutu ilme.
    Seest näib Ka olevat suurem kui väljast, kui mitte arvestada sümboolset tagaistet ja pea olematut pakiruumi ? ent paljukest praegusel individualistlikul ajastul tagaistet ikka kasutatakse. Esiistmetele mahuvad kaks täisjõus meest kõrvuti istuma küll, ilma et nad teineteist väga segaksid. Pisikese mehe suur ego sinna võib-olla nii lahedasti ei mahu, kuid kiire sõit käänulistel teedel peaks sellegi paika loksutama.
    Mis loksumisse puutub, siis väikeauto on muidugi väikeauto, limusiini stabiilsust ja sujuvust sellelt nõuda oleks liig. Ent jäik sportvedrustus polegi nii väga jäik, see elab munakivisillutise ja asfaldiaugudki ilma suurema raputamiseta üle.
    SportKa juhitavusele pole suurt midagi ette heita, kurvilisel kruusateel saab selle mõningase vaevanägemisega külglibisemisse küll. Auto kuulab rooli ja pedaale päris sõnakuulelikult, seda isegi siis, kui liikluseeskirjade sõidukiiruse kohta käivat punkti veidi vabamalt tõlgendada. Rool, muide, on kaetud nahaga, käigukangi nupp ehtsast alumiiniumist ning sinistes toonides sportistmed hoiavad selja ja õlad tükk aega väsimast. Ei väsi ka jalad, isegi mitte pikemad jalad, mille jaoks on küllalt ruumi, kui esiiste tagumisse asendisse lükata.
    Vajadusel suudab SportKa käituda ka korraliku pereautona, selle 1,6-liitrine mootor veab korralikult ka madalatel pööretel. Kuna mootori igal hobujõul on liigutada tunduvalt vähem kilogramme kui näiteks BMW-l, ei ole viimase õnnetutel omanikel SportKa vastu mingit ?anssi, seda eriti kurvilisel teel. Saati, kui sellisest üheliikmelise pere autost teab mis äkilist sõiduriista karta ei oska.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
USA majanduskasvu pidurdumine kukutas aktsiaid
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
USA majanduse kasv esimeses kvartalis jäi märkimisväärselt alla nii eelmistele kvartalitele kui ka majandusanalüütikute prognoosidele, ehmatades langema ka aktsiaturud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.