Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    SportKa, rullnoka õudusunenägu

    Niisugune mõte ei olegi võib-olla kõige rumalam. Pisikeses autos on kiirendus- ja gravitatsioonijõudude kontrast suurem, auto ise aga tundub hoopis erksam kui suuremad ja võimsamad liigikaaslased. Sestap saab väikeautos kihutamiselamuse kätte juba liikluseeskirjaga lubatud kiirustel, mis kahtlemata suurendab nii enda kui ka kaasliiklejate turvalisust ning rõõmustab ka omaniku rahakotti.
    Välja näeb Ka selline nagu uuemad Fordid kõik, sportlikkust ei reeda temas miski peale tagaspoileri ja 16-tolliste valuvelgede. Muid iseärasusi võrreldes tavalise Ka mudeliga ei paistagi olevat. Varustusse kuulub katuseluuk, pagasiluuki tuleb avada salongis asuvast nupust, elektriliselt reguleeritavatest tahavaatepeeglitest aga paistab kenasti kätte seljataha jäetud autojuhtide nõutu ilme.
    Seest näib Ka olevat suurem kui väljast, kui mitte arvestada sümboolset tagaistet ja pea olematut pakiruumi ? ent paljukest praegusel individualistlikul ajastul tagaistet ikka kasutatakse. Esiistmetele mahuvad kaks täisjõus meest kõrvuti istuma küll, ilma et nad teineteist väga segaksid. Pisikese mehe suur ego sinna võib-olla nii lahedasti ei mahu, kuid kiire sõit käänulistel teedel peaks sellegi paika loksutama.
    Mis loksumisse puutub, siis väikeauto on muidugi väikeauto, limusiini stabiilsust ja sujuvust sellelt nõuda oleks liig. Ent jäik sportvedrustus polegi nii väga jäik, see elab munakivisillutise ja asfaldiaugudki ilma suurema raputamiseta üle.
    SportKa juhitavusele pole suurt midagi ette heita, kurvilisel kruusateel saab selle mõningase vaevanägemisega külglibisemisse küll. Auto kuulab rooli ja pedaale päris sõnakuulelikult, seda isegi siis, kui liikluseeskirjade sõidukiiruse kohta käivat punkti veidi vabamalt tõlgendada. Rool, muide, on kaetud nahaga, käigukangi nupp ehtsast alumiiniumist ning sinistes toonides sportistmed hoiavad selja ja õlad tükk aega väsimast. Ei väsi ka jalad, isegi mitte pikemad jalad, mille jaoks on küllalt ruumi, kui esiiste tagumisse asendisse lükata.
    Vajadusel suudab SportKa käituda ka korraliku pereautona, selle 1,6-liitrine mootor veab korralikult ka madalatel pööretel. Kuna mootori igal hobujõul on liigutada tunduvalt vähem kilogramme kui näiteks BMW-l, ei ole viimase õnnetutel omanikel SportKa vastu mingit ?anssi, seda eriti kurvilisel teel. Saati, kui sellisest üheliikmelise pere autost teab mis äkilist sõiduriista karta ei oska.
  • Hetkel kuum
Peaasi, et silm säraks ja pirn põleks
Ajal, mil isegi Toompeal antakse õelatele netikommentaatoritele sõnade seadmisel ideid, kulub prominentide julgustav eeskuju normaalse arutelukultuuri edendamisest hädasti ära, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Ajal, mil isegi Toompeal antakse õelatele netikommentaatoritele sõnade seadmisel ideid, kulub prominentide julgustav eeskuju normaalse arutelukultuuri edendamisest hädasti ära, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tuuleaktsiatele hakkab peatselt puhuma pärituul
Maailma tuuleparkide tootmismaht kahekordistub aastaks 2030, mis tähendab, et õnn jõuab viimaks ka viimastel aastatel tootlusega hädas olnud tuuleaktsiate omanike õuele.
Maailma tuuleparkide tootmismaht kahekordistub aastaks 2030, mis tähendab, et õnn jõuab viimaks ka viimastel aastatel tootlusega hädas olnud tuuleaktsiate omanike õuele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Politseijuht: nõrkustele keskendumine teeb keskpäraseks
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eurovalimistel soovib osaleda üheksa erakonda ja kuus üksikkandidaati
Riigi valimisteenistusele laekusid tähtajaks üheksa erakonna ja kuue üksikkandidaadi avaldused Euroopa Parlamendi valimistel kandideerimiseks.
Riigi valimisteenistusele laekusid tähtajaks üheksa erakonna ja kuue üksikkandidaadi avaldused Euroopa Parlamendi valimistel kandideerimiseks.
Swedbank: uus korter jääb enamikule kättesaamatuks
Uued korterid jäävad enamiku inimeste jaoks rahaliselt kättesaamatuks, ka järelturu korterite taskukohasus ei ole kiita, ütles Swedbanki eluasemelaenude valdkonnajuht Anne Pärgma.
Uued korterid jäävad enamiku inimeste jaoks rahaliselt kättesaamatuks, ka järelturu korterite taskukohasus ei ole kiita, ütles Swedbanki eluasemelaenude valdkonnajuht Anne Pärgma.