• OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,8%6 015,34
  • DOW 300,73%42 515,83
  • Nasdaq 0,84%19 610,71
  • FTSE 100−0,19%8 758,04
  • Nikkei 225−0,13%38 354,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,84
  • OMX Baltic0,07%300,58
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,04%1 198,54
  • S&P 5000,8%6 015,34
  • DOW 300,73%42 515,83
  • Nasdaq 0,84%19 610,71
  • FTSE 100−0,19%8 758,04
  • Nikkei 225−0,13%38 354,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,84
  • 02.09.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SL Õhtuleht augustis suurima reklaamikasvuga

SL Õhtuleht teenis augustis reklaamist 2,7 miljonit krooni, mis on 18% enam kui aasta tagasi. Meediaanalüütik Toomas Leito sõnul oli SL Õhtulehe kiire käibe kasvu taga allahindluste vähendamise poliitika, mille tulemusena ka käive kasvas kiiremini kui reklaamimaht. Kasvult järgnes talle Eesti Päevaleht ligi 12 protsendiga, teenides nii kuuga 2,9 mln krooni. Lehtede reklaamituru liider Postimees jäi mullusega võrreldes samale tasemele, 4,5 mln kroonile. Reklaamikäivet suutsid kasvatada ka Eesti Ekspress ja Äripäev, vastavalt 6%, kokku 3,5 mln krooni, ja 3%, kokku 3 mln krooni.
Reklaamikäive viie lehe kokkuvõttes kasvas augustis 6% võrra, seega veidi vähem kui varasematel kuudel. Leito hinnangul oli siin oma roll ka ilmal. Kuu teisel poolel aktiviseerusid auto- ja arvutimüüjad, teatud elevust tõi T-Marketi tulek turule. Kaheksa kuu kokkuvõttes jätkab liidrina Postimees, kelle reklaamikäibe kasv jääb samas alla turu keskmisele kasvule. Postimees on kaheksa kuuga teeninud reklaamist 43,5 mln krooni, mis on 4% enam mullusega võrreldes. Kiireimat käibekasvu on teinud Äripäev, kes 11% tõusu juures on korjanud reklaami 35,1 mln krooni eest. Kümnendiku võrra on kasvanud ka Eesti Päevalehe reklaamikäive, kokku 27,2 mln krooni. Samuti on üle keskmise kasvanud SL Õhtuleht ? kasv 8%, kokku 24,4 mln krooni. 7% kasvu ehk turu keskmisega peaaegu võrdselt on käive kasvanud Eesti Ekspressil, kokku 36,7 mln krooni.
Autor: ÄP

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 24 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele