• OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−1,45%37 620,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,36
  • OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−1,45%37 620,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,36
  • 22.09.04, 11:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erki Urva: Baltimaade lennunduses on toimunud plahvatus

Odavlennud on mõjunud suure katalüsaatorina tervele lennundussektorile, ütles Estonian Airi juhatuse esimees Erki Urva Äriplaan 2005 konverentsil.
'Võiks öelda, et on toimunud lausa plahvatus, Baltimaades on mahud üüratult kasvanud. Riias võib see olla kuni kolmekordne kasv võrrldes eelmise aastaga,' lisas ta.
'Kõige olulisem on olemasolevate ressurssidega parimaid tulemusi saada. Lennunduses kõige kallimaks ressursiks on inimesed ja lennukid. Viimaste omamisega kaasnevad kõrged püsikulud, liising ühe lennuki kohta 120 000 - 130 000 dollarit kuus. Võrreldes end teiste lennufirmadega - müügikulud olid liiga suured. Vahetasme välja IT-süsteemi ning suurendasime otsemüügi osatähtsust läbi interneti, see on tõusnud paari aastaga kahelt protsendilt 20 protsendinini, see on meile elu ja surma küsimus,' rääkis Urva.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele