Primera uuenenud mudel ei erine väliselt eelkäijast kuigivõrd ning et erinevusest aru saada, peab olema Primera hingeeluga peensusteni kursis. Peaasjalikult piirduvadki välised uuendused kolme uue kerevärviga. Kuid autosse sisse istudes on muudatused kohe näha. Auto keskkonsool on uus, uksepaneel koos metalsete käepidemetaga, uus rool koos metalsete juhtnuppudega ning ekraan, mis lisaks sellele, et ta on muutunud värviliseks, on saanud ka sootuks uue graafika.
Valdav osa uuendustest on tõepoolest juhile käepärasemad ja mugavad kasutada, küll aga tuleb tunnistada, et metalne ukselink on disainilt igati stiilne ja sobib ülejäänud miljööga hästi, kuid ust seestpoolt avada on väikse lingi tõttu veidi ebamugav. Kuid see on ka ainus miinus, mis kogu uuenduskuurist silma torkab. Seevastu Primerale omane ekraan on märksa selgema ja loogilisema ülesehitusega ning võimaldab paremini ühendada integreeritud mobiiltelefoni. Värviline pilt annab ka palju selgema pildi Acenta mudeliga kaasasoleva tagurduskaamera kasutamisel. Varasema must-valge pildi kaudu oli suhteliselt raske hoomata auto kaugust objektist. Tekkis vaid küsimus, miks ei ole Primera uuel ekraanil parkimist abistavaid jooni, nagu on näiteks Nissan Murano ekraanil.
Muudest uuendustest torkab silma uus rool, millele toodud metalsed nupud audiosüsteemi juhtimiseks, rohkem panipaiku keskkonsoolis ja ka ustes olevad sahtlid on eelkäijaga võrreldes mahukamad. Näidikutepaneel on varjunud tumeda klaasi taha ning enne kui süüdet pole sisse keeratud, pole midagi näha. See uuendus kätkeb endas küll pigem autotootjate seas vallandunud moejoone järgimst kui praktilist vajadust.
Tehnilise poole pealt on Primera esivedrud veidi jäigemad ning -amortisaatoritele lisandunud reguleerimisklapp. Ka stabilisaatorivarraste läbimõõtu on vähendatud.
Primera eelis on olnud kogu aeg rikkalik baasvarustus, mis tänu uuendusele on saanud veelgi suurema rõhutatuse. Ka kõige lihtsam variant Visia sisaldab värvilist ekraani koos pardaarvuti, kliimaseadme ja audiosüsteemiga.