• OMX Baltic−0,58%300,53
  • OMX Riga0,07%894
  • OMX Tallinn−0,35%2 073,78
  • OMX Vilnius0,04%1 201,54
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,22%8 804,28
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • OMX Baltic−0,58%300,53
  • OMX Riga0,07%894
  • OMX Tallinn−0,35%2 073,78
  • OMX Vilnius0,04%1 201,54
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,22%8 804,28
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • 22.12.04, 08:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Narva piiril venib rekordiline järjekord

Narvas ootas eile piiriületust üle saja veoki. Kell kaks sõitsid vaheparklast piiriületuskohta veokid, mis olid Narva jõudnud eelmisel päeval kell 16.
Anonüümseks jääda sooviva transpordiettevõtte juhi sõnul on autode kuhjumise põhjuseks, et varem läbi Valgevene sõitnud Poola ja teiste riikide sõidukid on siia suunatud, kuna Valgevene on kehtestanud transiidimaksud, kirjutas Eesti Päevaleht.
?Poolakad on piiri ummistanud ja meie kannatame. Nad on harjunud, et Valgevenes maksad raha ja saad üle, aga siin nii ei saa. Neil on paberid kõik korrast ära, igaühega läheb metsik aeg,? ütles ärritunud autovedaja.
Tema sõnul on tihti probleemiks ka auto registreerimisriik. ?Eesti masinate puhul leitakse kohe mingi põhjus, miks venitada, Vene masinad pääsevad lihtsamalt läbi. Mitmed Eesti vedajad tellivad endale siia Vene masinad, laovad kauba ümber ja siis ületavad piiri,? lausus ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Maksu- ja tolliameti pressi- esindaja Aivar Pau sõnul on Vene toll praegu toonud välja kaks põhjust. ?Esiteks ressursipuudus, mistõttu Vene pool ei suuda läbi lasta üle 100 masina päevas. Teisalt tõid nad välja probleemi Poolast tulevate masinatega. Dokumentide kontrollil selgub tihti, et dokumendid ei vasta nõuetele ja masinad saadetakse tagasi,? sõnas Pau.
Eelmisel nädalal tekkinud järjekord vahepeal küll kahanes, kuid kasvas eile hommikul taas.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele