Swedbank tõstab Hansapanga aktsionäridele tehtud pakkumise ostuhinda 13,50 eurole aktsia kohta ja loobub 95 protsendi nõudest, teatas Tallinna börs.
Järgneb börsiteade:
1. märtsil 2005 tegi FöreningsSparbanken AB (?FöreningsSparbanken?) AS Hansapank(?Hansapank?) aktsionäridele pakkumise kõigi FöreningsSparbankenile mittekuuluvate Hansapanga aktsiate omandamiseks (?Pakkumine?).
Käesolevaga FöreningsSparbanken teatab, et tõstab Pakkumise ostuhinda 172,11 Eesti kroonilt (11,00 eurolt) 211,23 Eesti kroonile (13,50 eurole) aktsia eest ja loobub tingimusest, et Hansapanga aktsionärid peaksid andma oma aktseptid Pakkumisele sellises ulatuses, et FöreningsSparbanken omandaks vähemalt üheksakümmend viis protsenti (95%) kõikidest aktsiatest. Tõstetud Pakkumise ostuhind sisaldab 28-protsendilist preemiat, võrreldes Hansapanga aktsia sulgemishinnaga 10. veebruaril 2005, s.o päev enne FöreningsSparbankeni poolt Pakkumise tegemise kavatsusest teatamist.
?Kõikide Hansapanga aktsiate omandamine on oluline samm meie strateegilises kavas moodustada juhtiv Põhjamaade ja Baltikumi pank. FöreningsSparbankeni juhtkonna otsus tõsta pakkumise hinda põhineb veendumusel, et meie Hansapangaga seotud strateegilise kava sihikindlus ja selgus kaalub üles miinused kõrgema hinna tasumisel,? ütles Carl Eric Stålberg, FöreningsSparbankeni juhatuse esimees.
Pakkumise ostuhinna suurendamine kehtib tagasiulatuvalt ka nende Hansapanga aktsionäride suhtes, kes on Pakkumise juba aktseptinud.
FöreningsSparbanken kavatseb osta Hansapanga aktsiaid ka turult. Nende ostutehingute raames aktsia eest tasutav hind ei ületa tõstetud Pakkumise ostuhinda.
Pakkumise detailsete tingimustega tutvumiseks on Tallinna Börsi kodulehekülje vahendusel (www.ee.omxgroup.com) ning Hansapanga kui Pakkumise kohaliku läbiviija kontoris aadressil Liivalaia 8, Tallinn 15040, kättesaadav Pakkumise prospekt.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?