Majandusminister Edgar Savisaare hinnangul oligi riigi ja BRSi ühiste kavatsuste protokoll ennast ammendanud.
Mingit eksklusiivsust pole meil tegelikkuses kunagi olnud, tunnistab ta. Savisaare sõnul oli riigil kogu aeg teada, et BRS pidas läbirääkimisi paralleelselt kõigi huvilistega ja me ja seda BRSile ette ei heideta.
„Mis puutub firmadesse, kes BRSi omanike jutu järgi tunglevad nende ukse taga, soovides osta raudteed, siis kahtlemata on sellised firmad olemas. Ainult, et nad käivad mitte ainult raudteed uudistamas ja BRSiga läbi rääkimas. Sama tihedalt käivad nad ka ministeeriumis, kinnitades, et tahavad teha koostööd riigiga ja realiseerivad oma ostusoovi vaid siis, kui riigil endal tõepoolest pole huvi raudtee aktsiaid tagasi osta,” selgitas majandusminister.
Savisaare kinnitusel kujunevad läbirääkimised erainvestoritega ja muude asjahuvilistega BRSil veel keerukamaks kui riigiga, sest ta ei tea nende hulgas kedagi, kes oleks nõus maksma sellist ülepakutud hinda, mida BRS praegu nõuab. Räägitud on märksa tagasihoidlikumatest, aga selle võrra reaalsematest summadest.
Majandusminister ei välista, et BRSi juhtide praegused avaldused on vaid surveabinõu, et riik nõustuks nende hinnapakkumisega. „
„Loodan, et valitsus järgmisel nädalal seda küsimust arutab ja võtab seisukoha. Kindlasti on raudtee tagasiostmisel vaja rohkem külma närvi ja rahulikku meelt, kui oli mõned aastad tagasi selle müüjatel,” märkis ta ja lisas, et BRS võib ju praegu deklareerida, et ühiste kavatsuste protokoll riigiga enam ei kehti, kuid samas püsib suur tõenäosus, et varem või hiljem pöördub BRS ikka selles küsimuses riigi juurde tagasi, sest muud variandid polevat paremad.
Eile teatas BRS, et lõpetab alates reedest riigiga läbirääkimised raudtee tagasimüümise üle riigile ning ootab pakkumisi kõigilt potentsiaalsetelt ostjatelt. Riik ja BRS pole jõudnud kokkuleppele raudtee hinna suhtes.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
1
Ka Villig avas oma padeliäri
3
Droonimüüja: Eesti on teistest maha jäänud
5
Investor ootaks madalamat hinda
Viimased uudised
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Hetkel kuum
Ka Villig avas oma padeliäri
Investor ootaks madalamat hinda
Tagasi Äripäeva esilehele