Tiit Elner • 28. detsember 2006 kell 11:32

Reklaamipiirang lööb Burger Kingi

Suurbritannias lastele suunatud reklaami keelamine võib USA päritolu kiirsöögiketile Burger King uuel aastal maksma minna 100 miljonit naela (2,33 mld krooni), arvutas eilne Daily Telegraph.

"Reklaam on põhiline vahend, millega tuua lapsi ja peresid meie restoranidesse," tsiteeris leht Burger Kingi regioonijuhti Giorgio Minardi´t. Ta nimetas piirangu mõju müügile väga tõsiseks.

Hiljem samal päeval eitas ettevõtte kõrgem juht uute reeglite ränka mõju ettevõtte tulule. "Meie sihttarbija on paljude aastate jooksul olnud 18 kuni 34 aastane ja me jätkame praegust strateegilist kurssi pakkuda kõrgekvaliteedilist loomaliha sellele tuumiktarbijale," olid Burger Kingi Euroopa presidendi Peter Robinsoni sõnad Reutersi teatel.

Hetkel kuum