Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Valitsust moodustavad Keskerakond ja Reformierakond otsustasid lõpetada Eesti mainekujunduskampaania, kirjutas Äripäev viis aastat tagasi.
Osapooled on riigieelarvesse muudatuste tegemises kokku leppinud. Kindel on, et töö kaotavad Eesti märgi otsijad ja mainekujunduskampaania raha suunatakse regionaalarengusse. Omavalitsused peaksid saama juurde ligikaudu 150 miljonit krooni.
Hetkeseis: Kampaaniate tegemine on olnud ahvatlev ka praegusele koalitsioonile. Põllumajandusminister Ester Tuiksoo juhtimisel on näiteks korraldatud kampaania Eesti toidu toetuseks.
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.