Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
1. jaanuaril 2005. a hakkas Saksamaal pärast pikka testiperioodi kehtima uus kiirteemaksusüsteem "Lkw Maut" üle 12tonnise suurima lubatud täismassiga veoautodele. Pardaseadmete (OBU) teine põlvkond kasutusevõtuga 2006.a alguses kaasnes terve rida probleeme. Firma Toll-Collect muutis 1. jaanuaril 2007. a oma äritingimusi, et kiirteemaksu oleks võimalik rakendada ka mõnele mitte-kiirteele ja võtta veebruaris 2007 kasutusele täiendav maksmismeetod.
Suurel osal tuleohutusülevaatuse kohuslastest on jätkuvalt ülevaatus tegemata. Päästeamet on viimasel ajal saatnud ettevõtetele hoiatusteateid. Foruse praktika näitab, et tihti pole ettevõtete juhid ja hoone haldjad kursis, millised tuleohutusnõuded peavad olema täidetud ning mis regulaarsusega tuleb seadmeid kontrollida. Valdavalt on murekohad objektidel sarnased.