• OMX Baltic0,45%299,68
  • OMX Riga−0,23%863,51
  • OMX Tallinn0,07%1 954,76
  • OMX Vilnius0,7%1 165,75
  • S&P 5001,24%5 442,55
  • DOW 300,6%39 842,42
  • Nasdaq 1,72%16 996,14
  • FTSE 1000,05%8 407,44
  • Nikkei 2250,49%35 039,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,58
  • OMX Baltic0,45%299,68
  • OMX Riga−0,23%863,51
  • OMX Tallinn0,07%1 954,76
  • OMX Vilnius0,7%1 165,75
  • S&P 5001,24%5 442,55
  • DOW 300,6%39 842,42
  • Nasdaq 1,72%16 996,14
  • FTSE 1000,05%8 407,44
  • Nikkei 2250,49%35 039,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,58
  • 20.03.07, 16:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Virtuaalmaailmad on väärt miljard dollarit

Screen Digesti analüütikute uuringu kohaselt kogunevad miljonid inimesed virtuaalsetesse onlinemaailmadesse.
Nende hinnangul on online multiplayer turg läänes miljardi dollari suurune, kirjutas BBC News.
Mängud nagu World of Warcraft ja maailmad nagu Habbo Hotel on kiirelt muutumas oluliseks osaks meediamaailmas.
Ühe raporti autori Piers Harding-Rollsi sõnul kasvad käibed nende mängude tasudest aastaks 2011 1,5 miljardi dollarini (18 mld kroonini). Ja selleks ajaks veedab onlinemägudes aega 10 miljonit inimest.
Raporti kohaselt on ka traditsioonilised meediaettevõtted on asunud looma oma 3D platvorme, et jõuda nende inimesteni, kes on tavameediale kättesaamatud.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele