Kohalik majandusleht Pari kirjutas, et
kohalikud TV vaatajanumbrid kerkivad taevasse, kui eetris on tõsieluseriaal.
Nagu kõik saated, püüavad ka need vaatajaid ja reklaami. Nova TV on investeerinud kaks miljonit leevi (16 miljonit krooni) kuuluste Vend 2te, samas on toodab saade iga kuu 7,4 miljonit leevi (59,2 miljonit krooni) kasumit. Reklaamijad maksavad 30sekundilise videolõigu eest 7000 leevi (56 000 krooni), millele lisandub käibemaks.
BTV kõige kallim saade on Music Idol, kus maksab 30sekundiline reklaamiklipp 8500 leevi (65 000 krooni). Laulusaade peaks telekanalile sisse tooma 13,2 miljonit leevi ehk 105 miljonit krooni.
Eksperdid näevad Bulgaaria tõsieluseriaalide turul suurt tulevikku.
TV3 tegevjuhi Toomas Vara sõnul on superstaari-saade on hitt ka Eestis, igal pühapäeval vaatab seda keskmiselt 188 000 ja neljapäeviti 132 000 inimest. "Meil on tõeliselt hea meel, et saade televaatajaile korda läheb. Samas on ka kliendid rahul, sest suurte vaatajanumbrite taga peitub võrreldes ülejäänud top-saadetega tunduvalt enam just noori inimesi. Ehk teisisõnu - tänu nooruslikule vaatajaprofiilile on "Eesti otsib superstaari" hea võimalus viia oma sõnum sihtgrupini, kes muidu teleri ees üha vähem aega veedab," lisas ta.
Vara sõnul on igas telesaates käiv raha otseses seoses saate reitinguga, sest reklaami hind sõltub vaatajate arvust. Seega on seos lihtne - mida rohkem vaatajaid, seda rohkem on võimalik ühe klipi eest kliendilt raha küsida ja seda rohkem üldjuhul selles saates "raha käib".
Konkreetset Superstaari rahasummat ei saa TV3 kahjuks avalikustada, sest klientidega sõlmitud tervet aastat hõlmavad hinnakokkulepped on konfidentsiaalsed.