• OMX Baltic0,45%299,68
  • OMX Riga−0,23%863,51
  • OMX Tallinn0,07%1 954,76
  • OMX Vilnius0,7%1 165,75
  • S&P 5001,67%5 465,53
  • DOW 300,97%39 990,2
  • Nasdaq 2,21%17 077,95
  • FTSE 1000,05%8 407,44
  • Nikkei 2250,49%35 039,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,66
  • OMX Baltic0,45%299,68
  • OMX Riga−0,23%863,51
  • OMX Tallinn0,07%1 954,76
  • OMX Vilnius0,7%1 165,75
  • S&P 5001,67%5 465,53
  • DOW 300,97%39 990,2
  • Nasdaq 2,21%17 077,95
  • FTSE 1000,05%8 407,44
  • Nikkei 2250,49%35 039,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,66
  • 09.04.07, 11:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bulgaarias toodavad tõsieluseriaalid uskumatut kasumit

Kohalik majandusleht Pari kirjutas, et kohalikud TV vaatajanumbrid kerkivad taevasse, kui eetris on tõsieluseriaal.
Nagu kõik saated, püüavad ka need vaatajaid ja reklaami. Nova TV on investeerinud kaks miljonit leevi (16 miljonit krooni) kuuluste Vend 2te, samas on toodab saade iga kuu 7,4 miljonit leevi (59,2 miljonit krooni) kasumit. Reklaamijad maksavad 30sekundilise videolõigu eest 7000 leevi (56 000 krooni), millele lisandub käibemaks.
BTV kõige kallim saade on Music Idol, kus maksab 30sekundiline reklaamiklipp 8500 leevi (65 000 krooni). Laulusaade peaks telekanalile sisse tooma 13,2 miljonit leevi ehk 105 miljonit krooni.
Eksperdid näevad Bulgaaria tõsieluseriaalide turul suurt tulevikku.
TV3 tegevjuhi Toomas Vara sõnul on superstaari-saade on hitt ka Eestis, igal pühapäeval vaatab seda keskmiselt 188 000 ja neljapäeviti 132 000 inimest. "Meil on tõeliselt hea meel, et saade televaatajaile korda läheb. Samas on ka kliendid rahul, sest suurte vaatajanumbrite taga peitub võrreldes ülejäänud top-saadetega tunduvalt enam just noori inimesi. Ehk teisisõnu - tänu nooruslikule vaatajaprofiilile on "Eesti otsib superstaari" hea võimalus viia oma sõnum sihtgrupini, kes muidu teleri ees üha vähem aega veedab," lisas ta.
Vara sõnul on igas telesaates käiv raha otseses seoses saate reitinguga, sest reklaami hind sõltub vaatajate arvust. Seega on seos lihtne - mida rohkem vaatajaid, seda rohkem on võimalik ühe klipi eest kliendilt raha küsida ja seda rohkem üldjuhul selles saates "raha käib".
Konkreetset Superstaari rahasummat ei saa TV3 kahjuks avalikustada, sest klientidega sõlmitud tervet aastat hõlmavad hinnakokkulepped on konfidentsiaalsed.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele