• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 20.04.07, 09:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ostjat huvitab kvaliteedist enam hind

Eesti Tarbijakaitse Liidu uuringust selgus, et 84 protsendile tarbijatest on toiduaineid ostes määrav hind, järgnevad toote kvaliteet, tervislikkus ja kaubamärk.
Toote pakend ja reklaamid ei oma erilist tähtsust, pigem uurib 23 protsenti tarbijatest kaloreid, selgus uuringust. Olulised on tarbijatele ka eestimaine päritolu ja maitse, kirjutas SL Õhtuleht.
Uuring näitas, et 67 protsenti tarbijatest uurib toodete märgistust ja 33 protsenti teeb seda meelsamini kodus, sest tihti napib poes aega, samuti on tekst märgistusel imepeenikeses kirjas. Vaid seitse protsenti vastanutest ei loe tootemärgistust üldse.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele