• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 500−2,24%5 164,24
  • DOW 30−2,22%38 273,4
  • Nasdaq −2,55%15 871,52
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 225−1,3%34 279,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 500−2,24%5 164,24
  • DOW 30−2,22%38 273,4
  • Nasdaq −2,55%15 871,52
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 225−1,3%34 279,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 07.05.07, 09:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ärimehed kavandavad Järvele 15-korruselist tulevikuasumit

Järve autokeskuse maaomanikud tahavad rajada Viljandi maantee ja Pärnu maantee ristmiku äärde pilvelõhkujatega tulevikuasumi, kus koduaiad ja jalgrattateed paiknevad seitsmenda korruse kõrgusel, kirjutas Eesti Päevaleht.
Autokeskuste ala kavandanud arhitekti Meelis Pressi visiooni järgi tuleb keskuse kahele madalamale korrusele kuni 100 000-ruutmeetrine parkla, nii et nulltasand jääks Pärnu maanteega samale kõrgusele.
Parklate kohal laiuv ala on jagatud neljaks kvartaliks, mille vahel kulgevad jalakäijapassaažid. Et kogu liiklus jääb maa alla, lubab see keskväljakule paigutada purskkaevu ja välikohvikud. Jalgteede ääres kõrguvad kuni kuue-seitsmekorruselised hoonemassiivid, milles tegutsevad autokauplused ja muud ärid, bürood ning spordikeskused. Seitsmenda korruse kõrguselt on ehitised jalakäija- ja rattasildadega omavahel ühendatud.
Kinnistud asuvad logistiliselt soodsas kohas: kiviviske kaugusele jääb Pärnu maantee ja Viljandi maantee ristmik, naabruses paiknevate ühendusteede kaudu pääseb sadamatesse ja Peterburi. Linna arengukava järgi pikendatakse Viljandi maantee aastate pärast Mustamäele. “Tuleb transpordivoogude keskmes olevat maa-ala paremini kasutada,” ütles Uudla.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele