Reklaamiagentuuri Leo Express loodud Elioni
arvutikaitse reklaam võitis VIII Kiievi reklaamifestivalil otsepostituse
kategoorias kulla.
Kulla tõi otsepostitus "Avatud kiri". Elioni interneti tellinud kliendid leidsid postkastist nimelise, aga juba avatud kirja. Kirjas oli pakkumine: "Kui sa ei soovi, et keegi võõras sinu e-posti loeb, võta Elioni arvutikaitse." Sama töö võitis kulla ka kodusel Kuldmuna reklaamifestivalil, teatas Leo Express.
Lisaks Elionile võitis Kiievis hõbeda Leo Expressi Altiale valmistatud Saaremaa Vodka veebilehet ning pronksi Saare Finantsile tehtud välimeedialahendusega "Pole akent".
Kokku oli Leo Express kolme auhinnaga Kiievi festivalil edukaim Eesti reklaamiagentuur.
Kiievi rahvusvahelisel festivalil osalevad reklaamiagentuurid 36 riigist. Kui lätlased said ühe auhinna ja leedulased jäid hoopis võiduta, siis Eestisse tuli koguni 6 võitu. Viimasel 3 aastal on reklaamifestivali Grand Prix' Eestisse toodud.