• OMX Baltic0,44%301,66
  • OMX Riga0,19%895,1
  • OMX Tallinn0,2%2 066,57
  • OMX Vilnius0,04%1 194,92
  • S&P 5000,61%6 129,14
  • DOW 300,69%43 276,87
  • Nasdaq 0,61%20 094,56
  • FTSE 1000,19%8 735,6
  • Nikkei 2251,65%39 584,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,21
  • OMX Baltic0,44%301,66
  • OMX Riga0,19%895,1
  • OMX Tallinn0,2%2 066,57
  • OMX Vilnius0,04%1 194,92
  • S&P 5000,61%6 129,14
  • DOW 300,69%43 276,87
  • Nasdaq 0,61%20 094,56
  • FTSE 1000,19%8 735,6
  • Nikkei 2251,65%39 584,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,21
  • 13.06.07, 17:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

McDonald's püüab oma mainet emade abil parandada

Viimastel aastatel karmi kriitikat talunud McDonald's üritab oma mainet parandada, lubades kuus Ameerika lapsevanemat firmat seest poolt kaema ja avaldades nende kogemustest veebipäeviku.
Ei juhtu just tihti, et restoranikontsern laseb ettevõtet seestpoolt vaatama firmaga mitte seotud isikud, et kontrollida ettevõtte suvist tegevust. Pärast murelike hoiakute tekkimist paksude, kiirtoidumaiaste laste vanemate seas ning dokumentaalfilmi "Ülisuur mina" ("Supersize Me") ilmumist aga on McDonald's teinud meeletuid pingutusi, et oma mainet parandada, vahendas Rootsi majandusportaal di.se.
Lähikuudel on kuuel naisel, kes ei ole kuidagi firmaga seotud, võimalus külastada nii McDonald'si restorane, tootmisüksusi kui ka põllumajandustootjaid, kellelt ettevõte kaupa ostab. Naisi ühendab see, et nad on kõik emad ja ühtlasi üsna regulaarsed McDonaldsi kliendid.
Kontrollkäikude eest naistele ei maksta ja nad jagavad pärast külastusi oma kogemusi ja elamusi veebipäeviku vahendusel. McDonald's on lubanud projekti "Kvaliteedikontrollist ema" jooksul kirjutatud veebipäevikuid mitte mingil moel muuta, kirjutas USA Today.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sel moel loodab McDonalds endast Ameerika lapsevanemate seas luua parema, positiivsema kuvandi ning veenda neile olulist kliendigruppi, et ettevõte pakub tegelikult kasulikku toitu, mitte vaid rasvaseid hamburgereid.
Projekti varjutab siiski mõningane kahtlus. Nimelt valiti selles osalevad naised välja 4000 ise soovi avaldanud kodaniku seast.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 21 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele