• OMX Baltic−0,19%298,97
  • OMX Riga0,07%891,39
  • OMX Tallinn−0,28%2 055,59
  • OMX Vilnius−0,01%1 206,2
  • S&P 500−0,09%6 291,55
  • DOW 30−0,44%44 288,17
  • Nasdaq −0,04%20 878,28
  • FTSE 1000,22%8 992,12
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,21
  • OMX Baltic−0,19%298,97
  • OMX Riga0,07%891,39
  • OMX Tallinn−0,28%2 055,59
  • OMX Vilnius−0,01%1 206,2
  • S&P 500−0,09%6 291,55
  • DOW 30−0,44%44 288,17
  • Nasdaq −0,04%20 878,28
  • FTSE 1000,22%8 992,12
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,21
  • 14.06.07, 14:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suurtootja loobub rämpstoidu reklaamimisest lastele

Kellogg Company teatas eile, et loobub alla 12aastastele reklaamimast tooteid, mis ei sobi kokku tervisliku toitumisega kalorihulgalt, suhkru, rasva või soola sisalduselt.
Ettevõte teatas ka, et loobub muuhulgas tootebrändidega seonduvate mänguasjade levitamisest, kui tooted tervislikult soovitavaile normidele ei vasta, vahendas AP.
Muutused jõustuvad pooleteise aasta jooksul ning puudutavad poolt lastele reklaamitavast tootevalikust, nende seas Froot Loops, Apple Jacksi krõpsud ja Pop-Tarts.
Rice Krispies with Real Strawberries mahub normidesse, tavaline Rice Krispies liigse soolasisalduse pärast aga mitte.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kelloggi presidendi David Mackay sõnul muudetakse toodete koostist soovitustele vastavaks või siis ei reklaamita neid enam lastele.
Eelmise aasta algul andsid kaks huvigruppi Kelloggi ja Viacomi lastele suunatud reklaami pärast kohtusse. Nüüd on organisatsioonid teatanud Kelloggi vastasest hagist loobumisest.
Campaign for a Commercial-Free Childhoodi esindaja Susan Linni sõnul on Kelloggi otsus tähelepanuväärne: "Senini on tootjad ses küsimuses tagajalgadele tõusnud.” Tervishoiuametnikud on pidevalt hoiatanud lastele suunatud toidureklaami seostest ülekaalulisuse ja muude terviseprobleemidega.
Mõned riigid on toitumislikult küsitavate toodete reklaamimise lastele keelanud. Tootjad on tegelemas eneseregulatsiooniga. Eelmise aasta novembris teatasid kümme suurt toidu- ja karastusjoogifirmat, nende seas McDonalds, et vähemalt pooled nende alla 12aastastele lastele suunatud reklaamidest propageerivad tervislikumat toitu või aktiivset elustiili. Samuti kohustusid ettevõtted mitte tegema reklaami algkoolides. Kelloggi sarnaseid reklaamipiiranguid on siiski kehtestanud vähesed, näiteks Walt Disney ja Kraft Foods - mõlemad samuti toidu tervislikkuse osas.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 29 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele