• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,17%44 977,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,61
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,17%44 977,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,61
  • 04.07.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaam haistmismeelele

Juuni keskpaigast reklaamib Nivea oma uut deodoranti lõhna abil.
Tallinnas on kaks Nivea bussipeatust, mis on justkui Nivea Energy Fresh deodorandi keskkonnaga ootesaalid.
Vabaduse väljaku ja uue kaubanduskeskuse Foorum juures oleva bussipeatuse kolm seina on kaetud tavaliste plakatitega, üks külg on aga valatud täis sidruneid ja tootenäidiseid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Nii luuakse värskusest pakatav illusioon, mis pole pildi peal, vaid reaalselt silmade ees.
Bussipeatuse katuse alla on paigaldatud kaks Energy Fresh deodoranti, mis lõhnastavad bussipeatusi umbes iga üheksa minuti tagant airwick-seadme abil.
Kui tavaliselt jõuab reklaam inimese teadvusse kas nägemis- või kuulmismeele kaudu, siis nüüd on lisandunud veel üks tajukanal, see on haistmismeel.
Teadaolevalt ei ole varem sellist moodust toote reklaamimiseks Eestis kasutatud.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele