Sellel kevadel internetis käivitunud
‘Electrolux Kitchen Stage’ tõi Electroluxile Euroopa parima PR-projekti auhinna.
Kitchen Stage on esimene köögist ülesvõetud tõsielusari, mis pälvis paljude veebikasutajate tähelepanu ja andis ka võimaluse kogeda niinimetatud Web 2.0 keskkonda, teatas firma.
Tänaseks lõpetatud Kitchen Stage (www.kitchenstage.com) projektis osales üks Soome ja üks Itaalia pere, kes olid nõus panema oma kööki üles veebikaamerad ja astuma nii globaalse veebimaailma lavale. Huvilistel oli võimalik jälgida perede igapäevaseid tegemisi köögis kui koduse elu keskpunktis. Nelja ja poole kuu jooksul kogusid ‘veebiköögid’ üle 120 000 külastaja ning lisaks vaatas üle 300,000 inimese videolõike teiste veebikeskkondade (nt YouTube’i) vahendusel.
“Ülemaailmselt tegutsev Electrolux on kaubamärk, mis on osa inimeste igapäevasest elust,” sõnas Andres Kesker, Electrolux Eesti juht. “Lisaks sellele soovib ettevõte internetikasutuse kiiret tõusu arvesse võttes olla eesrindlik ja aktiivne osaleja ka veebimaailmas ning kasutada ära digitaalseid väljendus- ja kontaktivõimalusi.”
Kitchen Stage’i eest pärjati Electroluxi Euroopa PR-meeskonda Golden World Award’iga ning see on Electroluxile juba teine aasta järjest auhind koju tuua. Eelmisel aastal saadi parima trükise tiitel Electrolux Baby Brochure’i eest.
PR-valdkonna Oscar’iks peetavat auhinda annab välja International Public Relations Association (IPRA). 6.juulil valisid IPRA kohtunikud 107 finalisti hulgast välja 21 kategooriavõitjat. Kokku oli auhinnale esitatud rekordiliselt 405 tööd.