"Ütleme nii, et kui päris tippkuid vaadata, siis autojuhtide kuupalga absoluutne rekord on ületanud ühe või kahe juhatuse liikme sama kuu töötasu," rääkis Ragn-Sells ASi ärijuht Agu Remmelg, kelle sõnul teenivad tavaliselt juhatuse liikmed ikka rohkem. "Juhatuse liikmete palganumbrid on kõrgemad, kuid mitte nii oluliselt," sõnas ta, kuid jättis täpsed suurused enda teada.
Siiski tunnistas Remmelg, et enamik prügivedajaid edestab palgaga kontoritöötajaid. "Kui me räägime seal 20 000kroonistest palkadest, siis kontoritöötajate tase jääb vedajatele alla, kuid ka nende töö iseloom on erinev," ütles ta.
Ka ASi Cleanaway tegevjuht Argo Luude tunnistas, et nii mõnigi kord peavad ülemused autojuhtidele alla vanduma. "Rääkides mõnest üksikust, siis tõesti saavad nemad palka rohkem kui nii mitmedki ülemused," ütles Luude, kuid kinnitas, et töö on seda väärt. "See pole absoluutselt naljaamet. See on koera amet - ei, koeral on tegelikult parem amet," sõnas ta ja imestas, et inimesed seda üldse ei mõista. "Kui siin need palgad välja tulid, hakkasid kõik ütlema, et võivad ka vedada, aga enamik inimesi ei saaks sellega hakkama."
Siiski tunnistasid mõlemad firmad, et nimetatud tipp-palgani jõuavad vaid üksikud. Remmelga hinnangul teenib Ragn-Sellsi sadakonnast juhist 30 000kroonist palka vaid neli või viis autojuhti. Ka Cleanaway sajast prügivedajast näeb hiigelpalka vaid paar-kolm vedajat.
Radix Hoolduse OÜ tegevjuht Kalle Pormann ei usu üldse 30 000kroonist palka. "Nii palju võin ma öelda, et see, mis seal 30 tonnist räägitakse, on umbluu," sõnas Pormann. "Siis peab ta ikka 24 tundi päevas tööd rügama ja laupäev-pühapäev ka otsa."
Pormanni kahtlusi toetavad numbrid. Cleanaway lubas 30 000-40 000kroonist palka vedajale, kes tühjendab 600 konteinerit päevas. Kui ühe konteineri tühjendamiseks kuluks üks minut, tähendaks see kümmet tundi lakkamatut tööd, kusjuures vahepeal autot tühjendada ei jõuaks.