12. november 2007 kell 13:35

Kaubamaja juht: Läti ja Leedu naised on paremad ilutarbijad

Tallinna Kaubamaja juht Raul Puusepp ütles aripaev.ee-le, et Läti ja Leedu naised on paremad kosmeetikatoodete tarbijad kui Eesti naised.

"Lätis ja Leedus ka potentsiaal kasvuks suurem," ütles Puusepp.

Kaubamaja ilukauplusteketi TKM Beaty juht Lea Endrikson lisas samas, et usub kindlasti kasvu ilutoodete sektoris. Vanas Euroopas on kasv hetkel 6-7% aastas. "Ja tahame oma brändiga sama saavutada," lisas naine. Puusepp lisas: "Tegelikult saab see kasv olema ikkagi kõrgem".

Endriksoni sõnul on Tallinna Kaubamaja sihtgrupiks 25aastased ja vanemad ning keskmisest kõrgema sissetulekuga tarbijad. "Nooremad lihtsalt ostavad supermarketite kosmeetikatooteid. Konkurente Kaubamajal nende endi andmetel hetkel Eestis ei ole. "Rääkides Balti maadest tervikuna, siis Douglase kaubamärgi tulekust räägitakse, nemad oleksid konkurendiks," lisas Endrikson.

Ta möönis, et hetkel on kaubamajal plaanis investeerida ilukaupluste ketti ruutmeetri kohta üle 16 000 krooni. Euroopas on kombeks veidi alla 1000 euro (15 646 kr) ruutmeetri kohta.

Autor: 1706-aripaev

Hetkel kuum