• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • 12.01.08, 13:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maaomanik takistab Paide–Türi tee-ehitust

Probleemid maaomanikega ja omavalitsuste üldplaneeringute venimine viisid maanteeameti otsuseni alustada tee-ehitust Paide ja Türi vahelisel teelõigul seal, kus võimalik.
Veel üleeile olid maanteeameti ja maavalitsuse esindajad teadmisel, et aasta algul väljakuulutatud Paide–Türi tee-ehitus jääb taas toppama, kirjutab Järva Teataja.
Põhja regionaalse maanteeameti direktori asetäitja Aivo Salumi selgitusel oli kavas teha valmis teelõik koos kergliiklusteega Paide ja Kirna vahel, kuid siis selgus, et Reopalusse kavandatud ringristmiku aluse maatüki omanikuga kokkuleppeni ei jõua.
"Projekt on olemas, raha on olemas, kuid me ei saa hakata võõrale maale ehitama," ütles ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eilsel nõupidamisel kaalus maanteeameti juhtkond võimalust ehitust siiski alustada ja teha tööd valmis probleemse kohani Reopalus.
"Ehitame välja lõigu Kirnast Reopaluni ilma Reopalu ristmiku täislahenduseta, rajame ristmikule ajutised katteta kergliiklustee osad ja ülekäik jääb esialgu liiklussaarena," selgitas Salum.
Reopalu ringristmiku koos jalakäijate tunneliga ja Türi–Kirna lõigu lõpliku lahenduse saab teha pärast Väätsa ja Türi valla üldplaneeringute valmimist, mis annab võimaluse vajalikku maad sundvõõrandada.
Salumi ütlust mööda on Paide ja Türi vahelise tee remondiks plaanitud 100 miljonit krooni, millest 50 miljonit selleks aastaks.
Juhul, kui Paide–Türi vahel ehitada ei saa, tuleb raha suunata teisele teehoiukavas olevale objektile. Kui tööd taas edasi lükkuvad, võib tee edaspidi rahast üldse ilma jääda ning saada vaid uue katte kergliiklusteedeta, mis on praeguste probleemide osaline lahendus.
Salumi ütlust mööda ei saa maaomanikke selles süüdistada, kui nad püüavad läbirääkimistel saada endale paremaid tingimusi.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele