• OMX Baltic−0,28%293,91
  • OMX Riga−0,11%915,75
  • OMX Tallinn−0,44%1 969,71
  • OMX Vilnius0,18%1 235,26
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 256,3
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,57
  • OMX Baltic−0,28%293,91
  • OMX Riga−0,11%915,75
  • OMX Tallinn−0,44%1 969,71
  • OMX Vilnius0,18%1 235,26
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 256,3
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,57
  • 01.02.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rootormootorite revolutsioon jätkub

Mazda on oma neljaukselist ja -istmelist sportkupeed edasi arendanud ning andnud RX-8-le värske välimuse ja uue salongikujunduse.
Värske väljanägemise, parema kiirenduse ja täiustatud funktsioonidega uus Mazda RX-8 on jätkuvalt ainus sportauto või seeriatootmises olev auto, millel on rootormootor. Alates RX-8 turuletoomisest 2003. aastal on Mazda seda mudelit üle maailma müünud peaaegu 167 000 eksemplari. RX-8 on 1967. aasta mudeli Cosmo 110Si - maailma esimese kahe kambriga rootormootoriga seeriaauto - järeltulija.
Autor: ÄP

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele