• OMX Baltic0,25%292,1
  • OMX Riga0,53%915,81
  • OMX Tallinn0,11%1 911,55
  • OMX Vilnius−0,01%1 260,39
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,25%9 752,45
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,48
  • OMX Baltic0,25%292,1
  • OMX Riga0,53%915,81
  • OMX Tallinn0,11%1 911,55
  • OMX Vilnius−0,01%1 260,39
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,25%9 752,45
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,48
  • 01.02.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rootormootorite revolutsioon jätkub

Mazda on oma neljaukselist ja -istmelist sportkupeed edasi arendanud ning andnud RX-8-le värske välimuse ja uue salongikujunduse.
Värske väljanägemise, parema kiirenduse ja täiustatud funktsioonidega uus Mazda RX-8 on jätkuvalt ainus sportauto või seeriatootmises olev auto, millel on rootormootor. Alates RX-8 turuletoomisest 2003. aastal on Mazda seda mudelit üle maailma müünud peaaegu 167 000 eksemplari. RX-8 on 1967. aasta mudeli Cosmo 110Si - maailma esimese kahe kambriga rootormootoriga seeriaauto - järeltulija.
Autor: ÄP

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele