• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 30.09.08, 15:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Creatum kujundab 1,5 mln kr eest kaitseväe mainet

Eesti kaitseväe värbamiskeskuse juhataja Lauri Kurvits ütles, et kaitseväe maine- ja reklaamikampaania lepingu kolmeks aastaks sai reklaamiagentuur Creatum, kes selle aasta jooksul kujundab keskuse mainet 1,5 miljoni krooni eest.
Kurvits ütles, et kaitseväe maine- ja reklaamikampaania lepingu kolmeks aastaks sai reklaamiagentuur Creatum. "Nende idee ja selle edasiarendus järgmiseks kolmeks aastaks oli kõige parem," põhjendas ta.
Kurvits lisas, et novembri algusest suure tõenäosusega tuleb kampaania avalikkuse ette. "Kampaaniaid tehakse etappide kaupa nagu ikka aastas üks-kaks korda. Muul ajal jooksevad konkreetsemad värbamiskuulutused jms."
"Proovime sõlmida konkursi võitjaga raamlepingu, kellega saame vastavalt oma eelarvelistele vahenditele koostööd teha järgnevatel aastatel," ütles Kurvits.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kurvitsa sõnul on kampaania selle aasta eelarve 1,5 miljonit krooni, kuid ta ei tea järgnevate aastate kampaaniate summasid, kuna riigiasutusena oleneb kõik keskuse rahalistest vahenditest.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele