Kaitseväe mainekujunduse kampaania võitnud
agentuur Creatum leiab, et paraku on siiamaani avalikus meedias kajastatud info
olnud kallutav ja üsna mitu fakti vajaksid täiendavat selgitamist. Creatum
kuulutati võitjaks üldpunktide arvestuses, kus 100st osakaalu
protsentpunktist moodustas hind 40 punkti.
"Kaitseressursside amet korraldas ideekavandite saamiseks ideekonkursi, mille võitjateks osutusid Creatum ja Ecwador. Ideekonkursi võitjatega alustati väljakuulutamiseta läbirääkimistega hankemenetlust. Läbirääkimisi peeti mõlema pakkujaga eraldi, mõlemad pakkujad said võimaluse tutvustada oma ideekavandit, läbirääkimiste käigus lepiti kokku detailsemalt millele pakkumine konkreetselt esitada," selgitas Creatumi tegevjuht ja partner Moonika Kiop.
"Esitatud pakkumusi hindas komisjon hindamiskriteeriumite alusel, millest ideelahenduse edasiarendamise potentsiaal ja jätkusuutlikkus moodustas 40 punkti, hind 40 punkti ning reklaamikampaania materjalide ettevalmistamiseks ja tootmiseks kuluv aeg moodustas 20 punkti," lisas ta.
"Creatum kuulutati võitjaks üldpunktide arvestuses. Muu hulgas ja täpsustava kommentaarina, oli Creatumi idee ning selle edasiarendatavus riigihanke hindamise komisjoni poolt saanud kõrgeimad hinded, mistõttu ka konkursi üldarvestuses võit Creatumile langes," ütles tegevjuht.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Niisiis, konkursi võitjaks valiti siiski parima strateegilise võimekusega partner, kelle kogupakkumus sai arvestuslikult maksimaalsed punktid. Creatum tegi ära väga põhjaliku eeltöö ning tehtud pakkumus arvestas lähteülesannet, Eesti ja maailma konteksti ja riigihankes püstitatud eesmärke," märkis Kiop.