• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 03.10.08, 15:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Creatum: kaitsevägi kuulutas meid võitjaks üldpunktide arvestuses

Kaitseväe mainekujunduse kampaania võitnud agentuur Creatum leiab, et paraku on siiamaani avalikus meedias kajastatud info olnud kallutav ja üsna mitu fakti vajaksid täiendavat selgitamist. Creatum kuulutati võitjaks üldpunktide arvestuses, kus 100st osakaalu protsentpunktist moodustas hind 40 punkti.
"Kaitseressursside amet korraldas ideekavandite saamiseks ideekonkursi, mille võitjateks osutusid Creatum ja Ecwador. Ideekonkursi võitjatega alustati väljakuulutamiseta läbirääkimistega hankemenetlust. Läbirääkimisi peeti mõlema pakkujaga eraldi, mõlemad pakkujad said võimaluse tutvustada oma ideekavandit, läbirääkimiste käigus lepiti kokku detailsemalt millele pakkumine konkreetselt esitada," selgitas Creatumi tegevjuht ja partner Moonika Kiop.
"Esitatud pakkumusi hindas komisjon hindamiskriteeriumite alusel, millest ideelahenduse edasiarendamise potentsiaal ja jätkusuutlikkus moodustas 40 punkti, hind 40 punkti ning reklaamikampaania materjalide ettevalmistamiseks ja tootmiseks kuluv aeg moodustas 20 punkti," lisas ta.
"Creatum kuulutati võitjaks üldpunktide arvestuses. Muu hulgas ja täpsustava kommentaarina, oli Creatumi idee ning selle edasiarendatavus riigihanke hindamise komisjoni poolt saanud kõrgeimad hinded, mistõttu ka konkursi üldarvestuses võit Creatumile langes," ütles tegevjuht.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Niisiis, konkursi võitjaks valiti siiski parima strateegilise võimekusega partner, kelle kogupakkumus sai arvestuslikult maksimaalsed punktid. Creatum tegi ära väga põhjaliku eeltöö ning tehtud pakkumus arvestas lähteülesannet, Eesti ja maailma konteksti ja riigihankes püstitatud eesmärke," märkis Kiop.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele