• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 30.09.08, 18:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Creatum: meedia andis kuni 80% alla kaitseväe maine nimel

Creatumi loovjuht ja partner Igor Baturin ütles, et kaitseväe maine- ja reklaamikampaania leping kolmeks aastaks saadi suuresti tänu kuni 80% meedia allahindlustele.
Baturin rääkis konkursi käigust, et selle kolmandas etapis tuli koostada kulutuste jaotus etteantud summas, mis oli 1,5 miljonit krooni. „Tegime oma ettepanekud, millised tegevused orienteeruvalt oleks tark ette võtta selle summa raames.“
Ta rõhutas, et kogu see pakkumine oli üles ehitatud strateegilisele mõtlemisele, mitte odava asja tootmiseks. „Kaitseväe mainet pole võimalik odava ninni-nänniga tõsta, siin ei saa sente lugeda. Usun, et saime tänu oma meediapartnerile head meedia allahindlused, kuna tegemist on riikliku prioriteediga nii, et ka kõik erameediakanalid k.a. rahvusringhääling neile lisaks, tegid väga suure allahindluse,“ tõdes agentuuri loovjuht.
Baturin märkis, et nende meediapartner sai kuni 80% allahindluse Eesti riigi kaitseressursside ameti jaoks. „Sellist numbrit ma kohe ei uskunudki, sest varasematel riiklikel kampaaniatel pole me nii suurt allahind saanud. See oli suur töövõit ning usun, et kuni 80% oli see tegur, mis aitas meie kasuks otsustada,“ rääkis ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Baturin ütles, et Creatumi kui uue väikesema agentuuri eelis suurte agentuuride eest on ajaressurss ja paindlikkus. Suurtel agentuuridel on igapäevast tööd nii palju, et neil ei jäägi aega ja tähelepanu riigihanke jaoks. „Suured agentuurid jätavad tihti konkureerimata ja neil pole lihtsalt sisemist ressurssi, et osaleda.“
„Tegime tõesti väga mahuka eel- ja põhitöö, kuna nn propagandakamapaaniate osas on meil meeskonnas eelnevatest aastatest (Eesti Politsei viimased kampaaniad jpt) väga suur kogemus,“ ütles ta. „Põhimõte on ka, et esimestel aastatel, 2 – 4 sõltuvalt kujunevatest tegelikest mahtudest, toimub maine vundamendi ladumine isamaaliste põhiarhetüüpide aktiveerimise läbi,“ lisas Baturin.
Baturin usub, et kaitseväe maine- ja reklaamikampaania lepingut aitas Creatumil võita meeskonna tugev taust. Meeskonna liikmetel on pikad töökogemused agentuuridest nagu Kontuur Leo Burnett, Brilliant, Baltic FCB, Leo Express, Saachi Saachi, Age. Agentuur Creatum loodi sellel kevadel.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele