• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • 06.11.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teede-ehitus jätkub plaanitud tempos

Praeguse Eesti tee-ehituse stiilinäide on septembris avatud Vaida-Aruvalla teelõik, mis annab ettekujutuse käimasolevate ja planeeritavate tee-ehitustööde tasemest.
Maanteeameti peadirektori Riho Sõrmuse sõnul jätkatakse töid kõigil varem planeeritud objektidel, kuid maksekohustused viiakse üle järgmisesse aastasse.
"Me saame seda teha, sest enamiku objektide puhul on tegemist kaheaastaste projektidega," selgitas Sõrmus. Peadirektor kinnitas, et maanteeameti prioriteet on teehoole ning ehituse poole pealt Tallinna-Tartu maantee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Maanteeameti peadirektori asetäitja Märt Puust rääkis 21. oktoobril toimunud pressikonverentsil, et septembris avatud Vaida-Aruvalla teelõik Tallinna-Tartu maanteel vastab täielikult
I klassi maantee nõuetele ja samal tasemel ehitatakse valmis ka kõik järgnevad suuremad planeeritud tee-ehitusobjektid.
Puusti sõnul on ehitusmahult teiseks suuremaks objektiks Mäo möödasõit, kus tänavu alanud ehitustööd lõpetatakse 2010. aasta sügiseks.
Kolmanda olulisema objekti - Kukruse-Jõhvi teelõigu - puhul märkis Puust, et kuigi hange on alles käimas, loodab maanteeamet ehituslepinguni jõuda veel sel aastal.
Kokku tehti sel aastal 2,5 miljardi krooni eest korda rohkem kui 1830 kilomeetrit riigimaanteid, sealhulgas remonditi olemasolevaid kattega teid 185 km, kruusateid ligi 300 km, pindamistöid tehti 1070 km ning tolmuvaba kate ehitati 235 km kruusateele.
Lisaks rajati ka 46 km kergliiklusteid ja kaheksa uut silda.
Autor: Tea Taruste

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele