EASi eile käivitunud Eesti
turunduskampaania Soomes püüab meelitada siinsetesse spaadesse
30-55aastaseid soomlannasid.
EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul tutvustab eelkõige Lõuna-Soomes ja Helsingis läbiviidav kampaania "Nädala parim otsus!" Eestis jõudsalt arenenud spaaettevõtteid. Paljudele soomlastele seostuvad Eesti spaad peamiselt eakamatele turistidele mõeldud taastusraviasutustega, ütles Mutso.
"Samas on Tallinna ja paljudesse teistesse linnadesse kerkinud märkimisväärne arv kvaliteetseid ja isegi eksklusiivseid spaasid, kus on rõhku pandud disainile ja meeleolu loomisele ning mis pakuvad noorematele klientidele uusimaid ilu- ja lõõgastumise teenuseid," lisa ta.
Kampaania sõnum soomlastele on see, et enda eest hoolitsemine ja endale väikse luksuse lubamine keset stressirikkamat pimedat talvehooaega on hea investeering. Kampaania sihtrühmaks on tüüpiliselt Eestit külastavate eakamate soomlaste asemel 30-55aastased Lõuna-Soome linnaelanikud ning eriti naised.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Soome enda turismiturul on küll ujulaid ja veeparke, mis aga ei paku nii suures valikus iluteenuseid kui Eesti spaad. Lisaks on Eestis madalam hinnatase, tänu millele sobivad siinsed lõõgastumiskohad põhjanaabritele väga hästi talviseks lühipuhkuseks," ütles Mutso.
Kahele ajavahemikule – 23. novembrist 6. detsembrini ja 5. kuni 18. jaanuarini – jagatud kampaania eelarve on 3,5 miljonit krooni. Reklaame avaldatakse ajalehes Helsingin Sanomat, samuti välimeediapindadel Helsingis ja selle lähiümbruses. Lisaks toimuvad eeskätt naistele suunatud raadiojaamas Radio Aalto Eesti-teemalised auhinnamängud.
Veebikeskkonna visitestonia.com külastajate arvu suurendamiseks näidatakse internetibännereid Soome populaarsemates veebikeskkondades.
Samaaegselt Soome kampaaniaga alustas EAS turundustegevust Londonis. Kampaania sisuks on tutvustada Eestit kui kohta, mis pakub vahelduseks kõige kuulsamatele turismimagnetitele hulka üllatuslikke elamusi Tallinna vanalinnast looduspuhkuseni.
Kampaania kanaliteks on meediaväljaanded Evening Standard Magazine, Metro, Time Out, aga ka Londoni metroo seinapinnad ja rongid. Kampaania kogumaksumus on 3,8 miljonit krooni.
EASi talvekampaania algas oktoobrikuu lõpus Peterburis ning novembri keskel järgnesid Oslo, Stockholm ja Göteborg. Kampaaniaid kaasrahastab Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise programmi raames Euroopa Regionaalarengu Fond.