• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 24.11.08, 13:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EASi kampaania kutsub soomlannad Eestisse

EASi eile käivitunud Eesti turunduskampaania Soomes püüab meelitada siinsetesse spaadesse 30-55aastaseid soomlannasid.
EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul tutvustab eelkõige Lõuna-Soomes ja Helsingis läbiviidav kampaania "Nädala parim otsus!" Eestis jõudsalt arenenud spaaettevõtteid. Paljudele soomlastele seostuvad Eesti spaad peamiselt eakamatele turistidele mõeldud taastusraviasutustega, ütles Mutso.
"Samas on Tallinna ja paljudesse teistesse linnadesse kerkinud märkimisväärne arv kvaliteetseid ja isegi eksklusiivseid spaasid, kus on rõhku pandud disainile ja meeleolu loomisele ning mis pakuvad noorematele klientidele uusimaid ilu- ja lõõgastumise teenuseid," lisa ta.
Kampaania sõnum soomlastele on see, et enda eest hoolitsemine ja endale väikse luksuse lubamine keset stressirikkamat pimedat talvehooaega on hea investeering. Kampaania sihtrühmaks on tüüpiliselt Eestit külastavate eakamate soomlaste asemel 30-55aastased Lõuna-Soome linnaelanikud ning eriti naised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Soome enda turismiturul on küll ujulaid ja veeparke, mis aga ei paku nii suures valikus iluteenuseid kui Eesti spaad. Lisaks on Eestis madalam hinnatase, tänu millele sobivad siinsed lõõgastumiskohad põhjanaabritele väga hästi talviseks lühipuhkuseks," ütles Mutso.
Kahele ajavahemikule – 23. novembrist 6. detsembrini ja 5. kuni 18. jaanuarini – jagatud kampaania eelarve on 3,5 miljonit krooni. Reklaame avaldatakse ajalehes Helsingin Sanomat, samuti välimeediapindadel Helsingis ja selle lähiümbruses. Lisaks toimuvad eeskätt naistele suunatud raadiojaamas Radio Aalto Eesti-teemalised auhinnamängud.
Veebikeskkonna visitestonia.com külastajate arvu suurendamiseks näidatakse internetibännereid Soome populaarsemates veebikeskkondades.
Samaaegselt Soome kampaaniaga alustas EAS turundustegevust Londonis. Kampaania sisuks on tutvustada Eestit kui kohta, mis pakub vahelduseks kõige kuulsamatele turismimagnetitele hulka üllatuslikke elamusi Tallinna vanalinnast looduspuhkuseni.
Kampaania kanaliteks on meediaväljaanded Evening Standard Magazine, Metro, Time Out, aga ka Londoni metroo seinapinnad ja rongid. Kampaania kogumaksumus on 3,8 miljonit krooni.
EASi talvekampaania algas oktoobrikuu lõpus Peterburis ning novembri keskel järgnesid Oslo, Stockholm ja Göteborg. Kampaaniaid kaasrahastab Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise programmi raames Euroopa Regionaalarengu Fond.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele