• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,37%39 934,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,11
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,37%39 934,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,11
  • 09.02.10, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaata, kuidas hindasid kliendid sinu ettevõtet

TTÜ Tallinna Kolledži korraldatud uuringus hindas sadat Eesti ettevõtet või kaubamärki ligi 1400 inimest. Vaata, kuidas hindasid kliendid sinu ettevõtet.
Üliõpilaste abiga korraldatud uuring selgitas välja kliendisõbralikumad firmad. Uuringus esitatakse inimestele vaid üks küsimus: kas sa soovitaksid seda firmat oma sõpradele ja tuttavatele/kolleegile? Küsimusele vastati hindea skaalal 0-10.
Soovitusindeksi skoori kaudu mõõdame, kui paljud kliendid tulevad ka homme teile ja sooritavad ostu, selgitas TTÜ Tallinna Kolledži turundusõppejõud ja uuringu juht Raul Vatsar. Ta lisas, et uuringu välja töötanud Fred Reichheldi teooria kohaselt on pilootuuringus saadud tulemus nullist kuni +10% hea.
TTÜ Tallinna Kolledži uuringus parima tulemuse saavutanud Rahva Raamat teenis lausa +12,77%, Apollo +11,84%, Selver +11,72% ning Statoil +10,07%. Nendel ettevõtetel on Vatsari sõnul oma positsioon klientide suhtes päris hästi paigas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

USA parimatel ja tuntumatel ettevõtetel, nagu maailma suurim internetikaubamaja Amazon ja internetioksjonifirma eBay, on sarnase uuringu tulemusena skoor üle 70%.
Net Promoter Score ehk NPS on eesti keeles soovitusindeks või soovitajate netoskoor. 
Soovitusindeksi arvutamise valem: soovitusindeks = soovitajate protsent - mittesoovitajate protsent.
 
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele