• OMX Baltic−0,25%298,22
  • OMX Riga−0,43%887,51
  • OMX Tallinn−0,1%2 053,61
  • OMX Vilnius−0,37%1 201,73
  • S&P 5000,56%6 332,04
  • DOW 300,45%44 541,04
  • Nasdaq 0,73%21 047,2
  • FTSE 1000,12%9 002,65
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,59
  • OMX Baltic−0,25%298,22
  • OMX Riga−0,43%887,51
  • OMX Tallinn−0,1%2 053,61
  • OMX Vilnius−0,37%1 201,73
  • S&P 5000,56%6 332,04
  • DOW 300,45%44 541,04
  • Nasdaq 0,73%21 047,2
  • FTSE 1000,12%9 002,65
  • Nikkei 225−0,21%39 819,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,59
  • 26.04.11, 13:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Martinson: tahan lennata hommikul ja naasta õhtul

Riskikapitalisti Allan Martinsoni sõnul ootaks ta pigem olemasolevatel lennuliinidel paremat ühendust kui uute liinide avamist.
„Ilmselt on meie ärimeestel Euroopas viis-kuus linna, kuhu nad sagedamini reisivad ning kuhu nad tahaksid lennata hommikul ja õhtul tagasi saada,“ ütles ASi Martinson Trigon Venture Partners juhtiv partner Allan Martinson. „Mõnda neist linnadest on võimalik nii lennata, aga enamikku ei ole kahjuks võimalik.“
Martinsoni enda jaoks on sellisteks linnadeks näiteks Moskva ja London, kuhu ta sageli lendab. „Minu teada peaks Riiast saama suvise graafiku järgi lennata Moskvasse seitse korda päevas, aga Tallinnast saab vaid 4 korda nädalas,“ lausus Martinson. „Londoniga on minu jaoks samuti ebamugav ühendus. Odavad lendavad lõuna paiku ja Estonian Air lendab harva. Londoni ühendus on peamiselt orienteeritud mitte ärimehele.“
Äripäev küsis täna päevaküsimusena, mis liini avamist vastaja Tallinnast pikisilmi ootab. Päevaküsimuse ajendiks on see, et EasyJet avab täna regulaarlennud Tallinna ja Liverpooli vahel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Allan Martinson ei osanud soovitada ühtegi uut lennuliini „Liverpooli liin jätab mind täiesti külmaks, ma pole elus seal käinud ja näe ka põhjust, miks ma peaksin minema,“ lisas ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 26 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele