• OMX Baltic0,2%303,91
  • OMX Riga0,13%870,9
  • OMX Tallinn0,4%1 987,96
  • OMX Vilnius−0,18%1 192,12
  • S&P 5000,43%5 631,28
  • DOW 300,7%41 113,97
  • Nasdaq 0,27%17 738,16
  • FTSE 100−0,44%8 559,33
  • Nikkei 2250,33%36 901,53
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,31
  • OMX Baltic0,2%303,91
  • OMX Riga0,13%870,9
  • OMX Tallinn0,4%1 987,96
  • OMX Vilnius−0,18%1 192,12
  • S&P 5000,43%5 631,28
  • DOW 300,7%41 113,97
  • Nasdaq 0,27%17 738,16
  • FTSE 100−0,44%8 559,33
  • Nikkei 2250,33%36 901,53
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,31
  • 21.09.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkurentsivõimelisima transpordiettevõtte auhind läks raudteefirmale E.R.S

Kui firma eelmisel aastal veetud tsisternvagunid reastada, siis ulatuks need Tallinnast Barcelonani. "See fakt tähendab numbrite keeles, et meie 2010. ja 2011. aasta ekspordikäive suurenes 1,9 korda ja kasumi kasv oli samuti rõõmustav - 130%," selgitab ettevõtte juhatuse liige Sergei Balõbin. "Selle põhjus oli, et saime naftasaaduste transiitvedudesse kaasata uusi koostööpartnereid."
Isegi möödunud paari talve väga rasked lumeolud, mis transpordiettevõtteid ei rõõmustanud, ei andnud ASi E.R.S. tegevusele erilisi tagasilööke. Balõbini sõnul kaasati rasketes olukordades kõikide teenistuste töötajad, nii lumekoristusel kui ka teistel töödel.
Töötajaid võetakse juurde. Ettevõtte töötajate arv on paaril viimasel aastal kasvanud, näiteks eelmisel aastal võeti juurde 22 vedurijuhti. See oli tingitud asjaolust, et 2009. aasta juunist teenindatakse Narva-Maardu rongiliini, kus varem opereeris teine raudteetransporditeenust pakkuv firma. "Võin öelda, et praegu on meil töötajate koosseis komplekteeritud ja tööjõupuudust ei ole," väidab Balõbin.
Tulevikus on ettevõttel Balõbini kinnitusel plaanis kaubaveomahtu suurendada.
Teenuste sisseostmisest loobutakse. Samuti soovitakse uuendada veduriparki, oma jõududega remontida raudteeveeremit ning renoveerida raudteeinfrastruktuuri. Siiani on raudtee korrashoiu- ja veeremiremonditeenust sisse ostetud. "Loodetavasti võin viie aasta pärast öelda, et meil on töös moodsad vedurid, uuenenud on ka muu tehnika ning samuti on lõpetatud tootmis-ja olmeruumide renoveerimine," sõnab Balõbin.
E.R.S. tegeleb naftatoodete raudteetranspordiga Eesti territooriumil ning raudteemanöövriteenustega terminalide sees ja ümbruses.
E.R.S. asutati 2003. aastal ASi Vopak E.O.S. tütarettevõttena. Raudteetranspordi- ja terminaliteenuste kombineerimine üheks integreeritud logistikateenuseks võimaldab viia terminalides lossitavate raudteetsisternvagunite lossimisaja klientide jaoks minimaalseks. Ettevõttes töötab 245 inimest.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele