• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kaubamaja käive kasvas kvartaliga 6,7%

    Tallinna Kaubamaja kontsern näitas III kvartalis 110,3 miljoni eurost käivet, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 6,7%.

    Supermarketite ärisegmendi kolmanda kvartali konsolideeritud müügitulu ning samuti müügitulu Eestis oli 81,6 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrrelduna 3,6%.
    Kaubamajade ärisegmendi  müügitulu oli viimases kvartalis 18,9 miljonit eurot, mis oli 2010. aasta kolmanda kvartali tuludest kõrgem 10,4%.
    Autokaubandussegmendi kolmanda kvartali 5,3 miljoni euro suurune müügitulu ületas aasta varasema müügitulu 62,0%-ga ja jalatsikaubanduse käive oli 3,8 miljonit eurot ehk 7,9% kõrgem kui aasta eest.
    Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp lausus, et kolmanda kvartal kujunes kontsernile euroala probleemidest tulenevat majanduskeskkonna närvilisust arvestades päris edukaks. "Tarbijad on ostuotsuseid tehes küll kaaluvamad ning konkurents toidu- ja esmatarbekaupade jaeturul on suurenenud, kuid hästi on töötanud klientide ootustele vastavad müügikampaaniad."
    Puusepa sõnul on kaubamajade üle 10%ne käibekasv oluline märk, kuna rasketel aegadel on kaubamajad need, kes esimeste seas löögi alla jäävad. "Hästi on suvekuudel taastunud ka autoturg, suurendades aastases võrdluses kontserni müügitulu selles vallas enam kui poole võrra. Samas on kunagise tipptaseme saavutamiseks veel pikk samm astuda," rääkis ta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Andres Meesak: ükski hookuspookus ei päästa - odava energia aeg on läbi
Meil seisavad ees paarkümmend aastat intensiivseid investeeringuid energiamajandusse, kirjutab Eesti Päikeseelektri Assotsiatsiooni juht Andres Meesak Äripäeva Infopanga energeetika aastaraportile antud kommentaaris.
Meil seisavad ees paarkümmend aastat intensiivseid investeeringuid energiamajandusse, kirjutab Eesti Päikeseelektri Assotsiatsiooni juht Andres Meesak Äripäeva Infopanga energeetika aastaraportile antud kommentaaris.
Täna algab Virši aktsiate märkimine
Täna algab Läti tanklaketi Virši aktsiate avalik pakkumine, ettevõtte väärtuseks kujuneb ligi 68 miljonit eurot, selgub börsiteatest.
Täna algab Läti tanklaketi Virši aktsiate avalik pakkumine, ettevõtte väärtuseks kujuneb ligi 68 miljonit eurot, selgub börsiteatest.
Tuntud veebipood enam kui duubeldas kasumi
Kosmeetikatooteid müüva veebipoe Loverte omanik Joost-Level OÜ näitas läinud aastal hoogsat kasvu.
Kosmeetikatooteid müüva veebipoe Loverte omanik Joost-Level OÜ näitas läinud aastal hoogsat kasvu.
National Geographic muudab Eestis oma ilmumise põhimõtteid
Ajakiri National Geographic suurendab järgmisest aastast Eestis oma eriväljaannete mahtu, mis hakkavad ilmuma iga kahe kuu tagant – kokku kuus temaatilist eriväljaannet aastas. Samal ajal lõpetab üleilmsest koroonaviiruse pandeemiast tingitud reklaami- ja jaemüügi olulise vähenemise tõttu jaanuarist ilmumise National Geographicu eestikeelne põhiväljaanne.
Ajakiri National Geographic suurendab järgmisest aastast Eestis oma eriväljaannete mahtu, mis hakkavad ilmuma iga kahe kuu tagant – kokku kuus temaatilist eriväljaannet aastas. Samal ajal lõpetab üleilmsest koroonaviiruse pandeemiast tingitud reklaami- ja jaemüügi olulise vähenemise tõttu jaanuarist ilmumise National Geographicu eestikeelne põhiväljaanne.