• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 12.10.11, 16:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamaja käive kasvas kvartaliga 6,7%

Tallinna Kaubamaja kontsern näitas III kvartalis 110,3 miljoni eurost käivet, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 6,7%.
Supermarketite ärisegmendi kolmanda kvartali konsolideeritud müügitulu ning samuti müügitulu Eestis oli 81,6 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrrelduna 3,6%.
Kaubamajade ärisegmendi  müügitulu oli viimases kvartalis 18,9 miljonit eurot, mis oli 2010. aasta kolmanda kvartali tuludest kõrgem 10,4%.
Autokaubandussegmendi kolmanda kvartali 5,3 miljoni euro suurune müügitulu ületas aasta varasema müügitulu 62,0%-ga ja jalatsikaubanduse käive oli 3,8 miljonit eurot ehk 7,9% kõrgem kui aasta eest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp lausus, et kolmanda kvartal kujunes kontsernile euroala probleemidest tulenevat majanduskeskkonna närvilisust arvestades päris edukaks. "Tarbijad on ostuotsuseid tehes küll kaaluvamad ning konkurents toidu- ja esmatarbekaupade jaeturul on suurenenud, kuid hästi on töötanud klientide ootustele vastavad müügikampaaniad."
Puusepa sõnul on kaubamajade üle 10%ne käibekasv oluline märk, kuna rasketel aegadel on kaubamajad need, kes esimeste seas löögi alla jäävad. "Hästi on suvekuudel taastunud ka autoturg, suurendades aastases võrdluses kontserni müügitulu selles vallas enam kui poole võrra. Samas on kunagise tipptaseme saavutamiseks veel pikk samm astuda," rääkis ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele