Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
SEB: Kaubamaja kasumlikkus oli hiilgav
„Tulude kasv ei olnud hiilgav, kuid kasumlikkuse pool küll,“ ütles fondijuht Meelis Angerma.
Angerma nentis, et netokasumi marginaal ulatus 7,0%-ni, mis oli peaaegu 2007. aasta kolmanda kvartali tasemel. See saavutati osaliselt tööjõuefektiivsuse tõstmisega.
Ettevõtte hinna ja müügi suhtarv on 0,5. Talvel ulatus see üle 0,7. Tüüpiliselt kaubandusettevõttele kujuneb oluline osa Kaubamaja aasta kogutulemusest neljandas kvartalis. "Tugeva kolmanda kvartali kasumlikkusega arvestades on potentsiaal neljanda kvartali tulemuste positiivseks üllatuseks olemas," järeldas Angerma.
Tema sõnul jääb kitsaskohaks võimalik tarbijate ettevaatlikumaks muutumine neljanda kvartali eurotsooni kriisi tõttu. "Positiivne üllatus võiks tulla järgmise viie aasta jooksul tarbijate sissetulekute kasvust ning ostujulguse suurenemisest," arvas ta. Viimase aasta kõrge dividenditootlus 0,28 aktsiale (5,38%) võib püsida, sest kohalik turg ilmselt esialgu oluliselt ei kasva.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.