• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Oracle'i tulemused valmistasid pettumuse

    Oracle’i aktsia kukkus eile järelkauplemisel, kuna kompanii avaldatud kvartalikäive ja -kasum tulid analüütikute prognoositust väiksemad, vahendab Bloomberg.

    Mõnede kuludeta oleks Oracle teeninud 54 senti kasumit aktsia kohta, analüütikud prognoosisid 57 senti. Analüütikud ootasid 9,23 miljardi dollarilist käivet, kuid ettevõte teatas vaid 8,81 miljardi dollarilisest käibest.
    Oracle’il ja teistel äritarkvaraettevõtetel läheb üha kauem, et sõlmida tehinguid, kuna kliendid on mures USA aeglustuva majanduskasvu ja Euroopa majanduse võimaliku langusesse mineku pärast tuleval aastal, ütles Nomura analüütik Rick Sherlund.
    Enne tulemsute avalikustamist tõusis aktsia hind 1,9 protsenti, 29,17 dollarile. Järelkauplemisel kukkus aga aktsia 26,10 dollarile.
    Ka käimasoleva kvartali prognoos valmsitas analüütikutele pettumuse. Ettevõtte kaaspresident Safra Catz ütles konverentskõnes, et majandusaasta veebruaris lõppeva kvartali käive kasvab mullusega võrreldes 1–5 protsendi võrra. Analüütikud aga ootavad 7,4protsendist käibe kasvu 9,46 miljardile dollarile. Mõnede kuludeta prognoosis ettevõte kasumiks aktsia kohta 55–58 senti, kuid analüütikud ootavad 59 senti kasumit aktsia kohta.
    Puhaskasum kasvas teises kvartalis aastaga 17 protsenti, 2,19 miljardile dollarile ehk 43 sendile aktsia kohta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Facebooki tulemused panid aktsia veidi tõusma
Facebook hoiatas täna, et Apple’i uued privaatsusreeglid mõjutavad nende digiäri praeguses kvartalis negatiivselt. Sotsiaalmeedia hiiu käive jäi kolmandas kvartalis ootustele alla, aga kasum oli prognoositust parem, vahendab Reuters.
Facebook hoiatas täna, et Apple’i uued privaatsusreeglid mõjutavad nende digiäri praeguses kvartalis negatiivselt. Sotsiaalmeedia hiiu käive jäi kolmandas kvartalis ootustele alla, aga kasum oli prognoositust parem, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.