• OMX Baltic0,39%296,16
  • OMX Riga−0,28%908,02
  • OMX Tallinn0,41%2 041,42
  • OMX Vilnius0,05%1 203,45
  • S&P 500−1,6%6 238,01
  • DOW 30−1,23%43 588,58
  • Nasdaq −2,24%20 650,13
  • FTSE 100−0,7%9 068,58
  • Nikkei 225−0,66%40 799,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,7
  • OMX Baltic0,39%296,16
  • OMX Riga−0,28%908,02
  • OMX Tallinn0,41%2 041,42
  • OMX Vilnius0,05%1 203,45
  • S&P 500−1,6%6 238,01
  • DOW 30−1,23%43 588,58
  • Nasdaq −2,24%20 650,13
  • FTSE 100−0,7%9 068,58
  • Nikkei 225−0,66%40 799,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,7
  • 17.09.12, 11:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Läti õlle turundus Eesti naise käe alla

24. septembrist asub Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm juhtima ka Läti suurima õlletootja Aldaris turundusvaldkonda.
Ärmi sõnul on see unikaalne väljakutse. "Saan selle vastu võtta, teades meie turundusmeeskonna tugevust ja võimet Saku brände edukalt edasi viia. Vaatamata samale valdkonnale ja selle ühisosadele, on kahe ettevõtte tooteportfellide ja turundustegevuse vahel väga palju erinevusi. Õlu on alati olnud osa kohalikust ajaloost ja kultuurist. Aldaris kui üks Läti esinduslikumaid kaubamärke peegeldab kohalikku kultuuri ja ühiskonna väärtusi, mis omakorda nõuab sealset tarbijat ja tema maitseeelistusi arvestavat turundust," rääkis ta.
Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein nimetas Ärmi uut vastutusvaldkonda kõrgeks tunnustuseks tema senisele tööle ja kogu Saku turundusmeeskonnale. "Tegu on ainulaadse koostöömudeliga kogu Carlsbergi grupis ja see saab teoks tänu Saku Õlletehase turundustöö praegusele tugevale baasile," lausus ta.
Turundusvaldkonna põhiülesanneteks nii Saku Õlletehases kui Aldarises on turundusstrateegia väljatöötamine ja elluviimine, tooteportfelli strateegia ja turundusplaanide arendamine ning kommertsplaanide elluviimine koostöös teiste valdkondadega.  

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kadri Ärm on lõpetanud EBSi rahvusvahelise ärijuhtimise eriala ning kaitsnud rahvusvahelise ärijuhtimise magistrikraadi Londoni Ülikoolis. Saku Õlletehase ASi turundusdirektorina asus ta tööle jaanuaris 2010, enne seda on Ärm töötanud turundusjuhina ASides EMT ja Coca-Cola Joogid.
Aastast 2008 on Saku Õlletehas rahvusvahelise õllekontserni Carlsberg liige.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 14 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele