• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 17.05.13, 15:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

McDonalds viskab menüüst asju vähemaks

USAs võtab McDonalds ette menüü vähendamise. Näiteks lendab sealt välja neljadollariline ja 820kaloriline Anguse burger ning palju muudki, vahendab Bloomberg.
McDonalds on suurendanud menüüd 2007. aastast 70% võrra, 145 nimetuseni.
"Oleme jõudnud punkti, kus meie tegevus on katki ja selle põhjuseks on menüü keerukus," ütles McDonaldsi müügikoha endine omanik ja San Diagos asuva restoranifrantsiisi konsultant Richard Adams. "Nad ei suuda enam piisavalt kiiresti toitu valmistada."
"Lisame menüüsse ja võtame sealt pidevalt asju välja," ütles McDonaldsi pressiesindaja Danya Proud. "See ei ole McDonaldsi jaoks mdiagi uut. Me oleme seda aastakümneid teinud."

Artikkel jätkub pärast reklaami

McDonaldsi juhatuse esimees Dan Thompson püüab elavdada USA vähemalt 13 kuud avatud olnud müügikohtades müüki, mis langes I kvartalis 1,2%. Pilt on aprillis paranenud, kus samade restoranide müük kasvas 0,7%.
Ettevõtte esimese kvartali puhaskasumiks tuli 1,27 miljardit dollarit 6,61miljardilise käibe juures, mis näitasid aastaga vähest muutust.
Datassentiali andmeil on McDonalds lisanud menüüsse alates 2007. aastast 60 nimetust. Kasvav keerukus on aeglustanud teenuse osutamist ketis, mis nimetab end kiirtoitlustusäriks. 14 100 kohas USAs müüv McDonalds katsetab uut tellimissüsteemi ning muudab läbisõiduteed kaherajalisteks, et kiirendada teenindust, kuid sellest ei pruugi piisata.
Näiteks McWrapide valmistamine võtab aega 60 sekundit ja on väga tööjõumahukas.
Keskmiselt kulus klientidel mullu ligi 189 sekundit läbisõidule võrreldes 2011. aasta 184 sekundi ja 2007. aasta 167 sekundiga. Wendy's ja Taco Bellis teenindatakse kiiremini ehk vastavalt 130 ja 150 sekundiga. Veel aeglasem on Burger King, kus läbisõiduks kulub 201 sekundit.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele